| کد خبر: 254907 |

توقف چهار ساعته پروازهای فرودگاه‌ های امام(ره)، مهرآباد و پیام در روز 29 فروردین

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از توقف چهار ساعته پروازهای پایانه هوایی تهران و همه فرودگاه های مستقر در این پایانه در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از توقف چهار ساعته پروازهای پایانه هوایی تهران و همه فرودگاه های مستقر در این پایانه در روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ ابراهیم مرادی ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از توقف پروازهای پایانه هوایی تهران و همه فرودگاه های مستقر در این پایانه در روز سه شنبه ۲۹ فروردین، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی افزود: بر اساس اطلاعیه هوانوردی صادر شده، فرودگاه بین المللی مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه پیام و دیگر فرودگاه های مستقر در پایانه هوایی تهران، روز ۲۹ فروردین از ساعت ۰۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ به مدت ۴ ساعت به دلیل انجام رژه هوایی توسط دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرواز نخواهند داشت.

مدیرکل ف رودگاه بین المللی مهرآباد بیان کرد: این موضوع با انتشار اطلاعیه هوانوردی به اطلاع همه شرکت های هواپیمایی و ذینفعان رسانده شده است.

مرادی اظهار داشت: از مسافران پروازهای مهرآباد درخواست می شود ۹۰ دقیقه قبل از زمان درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال های این فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، با سامانه ۱۹۹ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.