| کد خبر: 254707 |

◄ سرگردانی رانندگان برای تمدید کارت سلامت/ علت؛ ناهماهنگی دستگاه ها

شماری از رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای از بروز مشکلاتی در تمدید کارت های هوشمند خود خبر داده اند که به علت ناهماهنگی بین وزارت بهداشت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به وجود آمده است.

تین نیوز

شماری از رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای از بروز مشکلاتی در تمدید کارت های هوشمند خود خبر داده اند که به علت ناهماهنگی بین وزارت بهداشت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به وجود آمده است.

به گزارش تین نیوز ، رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای در تماس با خبرنگار ما عنوان کردند از ابتدای سال جدید ناهماهنگی هایی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی ( سازمان راهداری) به وجود آمده و همین موضوع موجب شده است اطلاعات مربوط به تمدید کارت سلامت رانندگان در سامانه سازمان راهداری بار گذاری نشود و همین امر تمدید کارت هوشمند آنان را با مشکل مواجه شود.

به گفته آنان، پیش از این رانندگان با مراجعه به مراکز طب کار آزمایشات مورد نظر برای کارت سلامت را انجام می دادند و پس از آن، کارت سلامت آنان تمدید و در سیستم راهداری قابل دسترس بود و انجمن های صنفی نیز از این طریق می توانستند نسبت به تمدید کارت هوشمند رانندگان اقدام کنند.

رانندگان می گویند اما از ابتدای سال به دلیل عدم بارگذاری اطلاعات مورد نظر در سیستم راهداری و حمل و نقل جاده ای، امکان تمدید این کارت ها برای انجمن های صنفی وجود ندارد.

به گفته آنان، گویا وزارت بهداشت مدعی است رانندگان برای دریافت این اطلاعات باید به جای سامانه راهداری وارد سامانه وزارت بهداشت شوند و به همین دلیل اطلاعات مورد نظر در سیستم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مشاهده نمی شود و همین امر موجب سرگردانی رانندگان و عدم امکان تمدید کارت های هوشمند آنان از سوی انجمن ها شده است.

 برخی گمانه زنی ها هم حکایت از آن دارد که عدم بارگذاری اطلاعات کارت سلامت رانندگان در سیستم سازمان راهداری به دلیل بدهی به وزارت بهداشت بوده است.

پیش از این رانندگان پس از انجام آزمایش های لازم، اطلاعات مورد نظر در مورد تمدید کارت سلامت خود را از سیستم سازمان راهداری مشاهده می کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن رجبی رئیس انجمن صنفی رانندگان شهريار وملارد 2 0

    سلام بله ناهماهنگی بین بهداشت ودرمان و سازمان راهداری موجب لین شده که رانندگان از اول سال ۱۴۰۲ برای تمدید کارت سلامت به مراکز طب کار مراجعه می‌نمایند لدا د سیستم سازمان راهداری ویت نمی‌شود ویا با وقفه چند روزه این اتفاق رخ می‌دهد به همین دلیل امکان تمدید کارت هوشمند رانندگان با مشگل مواجه شده است انشاالله مسئولین سازمان‌ راهداری فکر اساسی در این مورد در دستور. کار قرار دهند