| کد خبر: 253805 |

مدیرکل راهداری ایلام:

۲ میلیون و ۱۰۵ هزار تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دو میلیون و ۱۰۵ هزار تن کالا طی سالجاری از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دو میلیون و ۱۰۵ هزار تن کالا طی سالجاری از طریق ناوگان حمل ونقل در این استان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: دو میلیون و ۱۰۵ هزار تن کالا توسط ۱۳۴ هزار و ۴۹۵ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی با بیان اینکه این میزان جابجایی کالا بیش از ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه های زمانی متفاوت، گشت های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نحوه ارائه خدمات را رصد می کنند.

چشمه خاور گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس کنند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.