| کد خبر: 253600 |

ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی مشارکت تمامی ارگان ها را می طلبد

اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در پنجمین نشست مجازی کارگروه اجرائی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ گفت: ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی مشارکت تمامی ارگان های درگیر در این طرح را می طلبد.

تین نیوز

اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در پنجمین نشست مجازی کارگروه اجرائی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ گفت: ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی مشارکت تمامی ارگان های درگیر در این طرح را می طلبد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی)؛ امیر بخشی زاده مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل در پنجمین نشست مجازی کارگروه اجرایی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ که با حضور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورای هماهنگی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از آمادگی کامل استان آذربایجان شرقی برای اجرای سفرهای ویژه نوروز ۱۴۰۲ خبر داد .

وی با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از اوخر اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد گفت: همه سازمان ها باید تلاش کنند تا با ارائه خدمات بهتر، سفرهای نوروزی بهتر و ایمن تر از سال های قبل برگزار شود.

بخشی زاده بر لزوم ارتقای خدمات در مدهای مختلف حمل ونقل به ویژه حمل ونقل جاده ای با کاهش تصادفات جاده ای، ایجاد سرویس های فوق العاده، استفاده از سامانه های جدید و مدیریت هوشمند سفرهای نوروزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش تقاضای سفر در نوروز امسال وجود دارد، افزود: این موضوع نیازمند مدیریت تقاضا و عرضه از طریق سامانه هابا توجه به ظرفیت های موجود مسافری است.

مدیر کل راه و شهرسازی گفت: مردم باید شاهد خدمات بهتر و بیشتر در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ باشند.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم میان ستاد سفرهای نوروزی با مجموعه پلیس راه ایجاد خواهد شد و اطلاع رسانی سامانه ها و شرکت ها در خصوص ارائه خدمات باید به سمع مردم برسد که در این ایام نقش استان ها حائز اهمیت است و استان ها باید اقدامات متناسب با سفرهای نوروزی را انجام دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.