| کد خبر: 253597 |

مدیر بنادر و دریانوردی بنادر آبادان اعلام کرد؛

خدمات رسانی بنادر آبادان به زائران یادمان شهدای والفجر ۸ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی بنادر آبادان گفت : روزانه به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر خدمات رسانی می شود و تا زمانی که زائران و کاروان راهیان نور در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار حضور دارند این روند ادامه دارد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی بنادر آبادان گفت : روزانه به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر خدمات رسانی می شود و تا زمانی که زائران و کاروان راهیان نور در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار حضور دارند این روند ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کامبیز مالکی زاده مدیر بنادر و دریانوردی بنادر آبادان ضمن اشاره به حضور هر ساله زائزان و کاروان راهیان نور در یادمان والفجر ۸ اروندکنار گفت : امسال بدلیل مصادف بودن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی ، سفرهای زائران و کاروان راهیان نور به یادمان شهدای والفجر ۸  اروندکنار از اواخر بهمن ماه آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

مالکی زاده افزود: تا کنون حدودا بیش از ۱۰۰ هزار زائر از یادمان شهدا بازدید کردند و زائران در این مدت زمان ، پس از حضور در یادمان شهدا و زیارت شهدای وطن ، با کشتی لندینگ کرافت که توسط سپاه  تامین شده است ، گشت دریایی در اروند رود را هم تجربه کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان ادامه داد: به رسم هر سال ، مدیریت بنادر آبادان به ویژه بندر اروندکنار ، با استقرار یک فروند یدک کش جهت تسهیل پهلو دهی و جدا سازی کشتی حامل زائران ، مستقر و در حال بهره برداری است و همچنین علاوه بر آن ، بین زائران و گردشگران ، قبل از سفر و گشت دریایی ، جلیقه نجات توزیع می شود.

وی با بیان اینکه شناور ناجی جهت افزایش ایمنی سفر های دریایی در یادمان شهدا مورد بهره برداری قرار دارد گفت : تیمی ۹ نفره متشکل از نیروی خدمات دریایی و امور بندری ، روابط عمومی ، مسئول آمار ، مسئول ایمنی و خدمات عمومی در حال خدمات رسانی است.

مالکی زاده تاکید کرد: نیروی خدمات رسانی بندر اروندکنار شرایط قبل و بعد از گشت دریایی را کنترل و رصد میکنند تا از بروز حوادث پیشگیری شود.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، گفتنی است که حضور نیروی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان ، یدک کش و شناور ناجی تا زمان حضور زائران و کاروان راهیان نور و برقراری گشت دریایی ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.