| کد خبر: 253385 |

اتمام ۱۴ کیلومتر حفاری خط ۳ قطار شهری مشهد

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به اتمام ۱۴ کیلومتر حفاری خط ۳ قطار شهری گفت: دولت از اجرای خطوط مترو این شهر حمایت خوبی داشته است .

تین نیوز

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به اتمام ۱۴ کیلومتر حفاری خط ۳ قطار شهری گفت: دولت از اجرای خطوط مترو این شهر حمایت خوبی داشته است .

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  جواد اصغری در مراسم اتمام حفاری مسیر شرقی خط سه قطار شهری مشهد ، افزود: بیشترین توجه مد حمل و نقل در برنامه‎ریزی‎ شهری به حمل ونقل ریلی و مترو است. مزایای آن نیز سرعت و کاهش آلودگی است.

وی ادامه داد: براساس طرح جامع حمل و نقل مشهد چهار خط مترو شهری اجرایی شد که دو خط به بهره برداری رسیده خط یک از انتهای وکیل آباد تا فرودگاه به طول ۲۴ کیلومتر و خط دو از انتهای طبرسی تا ابتدای فکوری به طول ۱۴و نیم کیلومتر.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: خط چهار از خواجه ربیع به غرب به طول ۲۱ کیلومتر است که دو کیلومتر از آن حفاری شده است.

اصغری اضافه کرد: مسیر خط۳ از شهرک ابوذر تا امیریه ۳۰ کیلومتر است با ۲۴ ایستگاه که از میدان فردوسی با دو دستگاه بی ات ام در دو جهت مختلف شرق و غرب از سال ۹۵ کار آغاز شد. امروز مسیر شرقی به طول ۱۴ کیلومتر پایان یافت و پس از این دستگاه به بولوار امام علی منتقل می شود .

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از بودجه توسط دولت هزینه شده است، از ریاست جمهوری، رئیس برنامه و بودجه، وزرای کشور و رفاه و امور اجتماعی و استاندار برای حمایتشان تشکر می کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.