| کد خبر: 253288 |

تعمیر هواپیمای زمینگیر هواپیمایی کیش با دانش متخصصان ایرانی + فیلم

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش از بازگشت هواپیمای زمینگیر شده به ناوگان عملیاتی پرواز با تکیه به توان مهندسان ایرانی خبر داد.

تین نیوز

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش از بازگشت هواپیمای زمینگیر شده به ناوگان عملیاتی پرواز با تکیه به توان مهندسان ایرانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، رامین کاشف آذر در گفتگوی اختصاصی گفت: هواپیمای زمینگیر شرکت هواپیمایی کیش از نوع جت مک دانل داگلاس MD-۸۳ با تلاش شبانه روزی مهندسان و متخصصان حوزه معاونت مهندسی و تعمیرات و مشارکت مراکز تعمیراتی داخل کشور پس از پایان موفقیت آمیز مراحل تعمیراتی و چک سنگین .تعمیر دو دستگاه موتور و رنگ آمیزی، وارد ناوگان عملیاتی پرواز شد.

وی افزود: این هواپیما با شماره رجیستر EP-LCO با ورود به ناوگان عملیاتی آماده خدمات رسانی به مسافران است.

 

 

قائم مقام و معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کیش گفت: با بازگشت این هواپیما در مسیرهای داخلی، ۱۵۶ صندلی به ظرفیت ناوگان هوایی کیش اضافه شد.

کاشف آذر خاطرنشان کرد: با بکارگیری این هواپیما بطور میانگین با انجام روزانه ۶ پرواز در مجموع ۹۳۶ صندلی به ظرفیت هوایی کشور افزوده شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۱ پس از پایان چک سنگین و تعمیرات موتور با استفاده از توان داخلی به ناوگان عملیاتی این شرکت بازگشته بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 1

    قطعه هست البته در لوازم یدکی موتورسیکلت. یا از پلاتین یا وایر شمع یا از کاربراتور احتمالا بوده که رفع شد. واقعا باور کردن یک کاغذ آ۴ در دست گرفتن و یه نفر پشت فرمون گذاشتن جهت استارت،دیگه تمومه.