| کد خبر: 253178 |

سهم بالای آذربایجان غربی در تردد ناوگان بین المللی از پایانه های مرزی

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش چشمگیر تردد ناوگان باری و مسافری در حوزه استحفاظی پایانه های آذربایجان غربی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش چشمگیر تردد ناوگان باری و مسافری در حوزه استحفاظی پایانه های آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رحیم غلامیان با اعلام این خبر گفت: افزایش تردد ناوگان مسافری و باری از پایانه های مرزی استان به دلیل کاهش فراگیری ویروس کرونا و همچنین افزایش کیفیت جاده های مواصلاتی استان بسیار چشمگیر بوده است.

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: در ۱۱ ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۴۷۱ هزار ناوگان حمل و نقلی شامل باری و مسافری از پایانه های مرزی استان تردد کرده اند که سهم ناوگان حامل کالاهای صادراتی و وارداتی بیشتر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت تردد بالغ بر ۷۱ هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی ثبت شده و تردد ناوگان مسافری نیز به تعداد نزدیک به ۱۹ هزار رسیده است.

غلامیان افزود: همچنین با توجه به افزایش ساعات کاری در برخی مرزهای استان ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار نفر مسافر از طریق مرزهای پنج گانه آذربایجان غربی تردد کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.