| کد خبر: 253171 |

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی خبر داد؛

مشارکت وزارت راه و شهرسازی برای بازنگری قانون مدیریت خدمات کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جشنواره پیمان برای پیشرفت در چهارفصل در سال آتی و همچنین طرح ایران دخت در فروردین ماه خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری جشنواره پیمان برای پیشرفت در چهارفصل در سال آتی و همچنین طرح ایران دخت در فروردین ماه خبر داد و گفت: قانون مدیریت خدمات کشوری با مشارکت وزارت راه و شهرسازی بازنگری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی امروز شنبه ۱۳ اسفند در نشست تخصصی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه در ساختمان دادمان برخی از برنامه های پیش رو را تشریح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر تقویت نقش مدیران توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان ها و شرکت های تابعه وزارتخانه در سیاستگذاری ها از رونمایی طرح ایران دخت ؛ طرح افزایش نقش مدیریتی بانوان در دستگاه ها و سازمان های تابعه و ستاد وزارتخانه برای فروردین سال آتی خبر داد.

اسلامیان گفت: بر اساس تصمیم حاکمیت قانون مدیریت خدمات کشوری به عنوان ستون فقرات نظام مالی و اداری کشور بازنگری می شود که وزارت راه و شهرسازی در این بازنگری مشارکت خواهد داشت.

وی برنامه هفتم توسعه را فرصت مناسبی برای لحاظ شدن بخشی از خواسته های وزارت راه و شهرسازی برشمرد.

اسلامیان توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، بکارگیری افراد بر اساس مدیریت استعداد خواهد بود و در برنامه است تا این مهم بیش از گذشته موردتوجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بزرگ ترین اکوسیستم مدیریت استعداد را در نظام حکمرانی کشور کلید بزنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح های نوآورانه را بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی بخشی از برنامه های پیش رو برشمرد و گفت: طرح پیمان برای پیشرفت در چهارفصل در سال ۱۴۰۲ تهیه و تدوین شده که بر اساس آن جشنواره ای برگزار خواهد شد که این جشنواره بزرگ ترین رویداد ایده پردازی است که همه مردم ایران و نیز ۹۰ هزار پرسنل وزارت راه و شهرسازی را فرا می خواند تا با این وزارت خانه در پیشرفت کشور هم قدم شوند. در جشنواره پیش رو از ۱۰ ایده برتر مردمی ارایه شده در مدهای حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی تقدیر خواهد شد.

اسلامیان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط و ایجاد تغییر و پیشرفت است.

وی همچنین از راه اندازی مرکز مشترک تحقیقات و نوآوری در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.