| کد خبر: 252914 |

طی ۱۱ ماهه سال جاری انجام شد؛

ساخت و بهره برداری از ۷۳ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: از مجموع اقدامات سال جاری در جهت بهسازی راه ها، احداث ۷۳ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه است.

تین نیوز

رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: از مجموع اقدامات سال جاری در جهت بهسازی راه ها، احداث ۷۳ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (کرمانشاه) اکبر سپهر رییس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: بیش از ۷۰ کیلومتر راه روستایی، طی ۱۱ ماهه سال جاری احداث شده است.

وی گفت: عملکرد اداره راه روستایی در ساخت راه های روستایی طی یازده ماهه سال ۱۴۰۱ در سطح استان کرمانشاه، ۷۳ کیلومتر راه روستایی است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ کیلومتر افزایش داشته است.

سپهر با بیان اینکه توسعه روستاها در گرو آسفالت و قابل تردد شدن راه ها و مسیرهای روستایی است، گفت: در حوزه احداث راه های روستایی پروژه های بیشتری را در حال برنامه ریزی داریم و امیدواریم در سال آینده طول بیشتری را برای تردد راحت تر روستائیان احداث، آسفالت و آماده بهره برداری کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۹ و تداوم آن در سال های بعد ردیف ملی اعتبارات ساخت راه های روستایی حذف شده و اعتبار مورد نیاز جهت بهسازی و آسفالت راه های روستایی با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار (براساس برنامه ششم توسعه) از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان ها تصویب و جهت اجرا به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ می شود.

سپهر در ادامه افزود: اما در خصوص درخواست تیغه زنی و تسطیح محورهایی که فاقد اعتبار می باشد بایستی از طریق ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها پیگیری به عمل آمده تا با استفاده از ماشین آلات راهداری و بصورت امانی، بر اساس اولویت کاری و امکانات در اختیار نسبت به رفع مشکلات محور اقدامات موقتی به عمل آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.