| کد خبر: 252904 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

افزایش دما در بیشتر مناطق کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه گفت: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه گفت: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی   با بیان اینکه در نواحی جنوبی کشور امروز شاهد بارش باران  خواهیم بود اظهار کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه مناطقی چون اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش همراه با رعدو برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد افزود: روز پنجشنبه بیشتر مناطق کشور از جوی آرام برخوردار خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه تصریح کرد: برای سه روز آینده برای دو شهر کرج و تهران افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.

گودرزی ضمن هشدار به فعالان دریایی به خاطر افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس در دو روز آینده بیان کرد: در این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی آسمان تهران را قسمتی ابری همراه با بارش های پراکنده پیش بینی کرد و یادآور شد: بیشینه دمای پایتخت مثبت ۱۴ درجه و کمینه دما نیز به مثبت ۸ درجه خواهد رسید.

گودرزی سردترین نقطه کشور را فرودگاه اردبیل با منفی ۹ درجه و گرمترین منطقه را راسک استان سیستان و بلوچستان با مثبت ۳۴ درجه اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.