| کد خبر: 252874 |

همزمان با شروع اسفندماه انجام شد؛

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی در استان سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی همزمان با شروع اسفند به صورت اینترنتی خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی همزمان با شروع اسفند به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: از هفتم اسفندماه عموم مردم می توانند به صورت حضوری نیز برای خرید بلیت اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سمنان) غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در حاشیه بازدید از پایانه حمل و نقل مسافری سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی به صورت اینترنتی خبر داد و گفت: برای انسجام بهتر در پیش فروش از هفتم اسفندماه عموم مردم می توانند به صورت حضوری نیز  برای خرید بلیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ پیش بینی حجم بالای استفاده از ناوگان مسافری در هفته پایانی اسفند وجود دارد، از این رو طرح نوروزی نیز از ۲۴ اسفند و زودتر از سالیان قبل آغاز خواهد شد.  

طحان یادآور شد: پیش بینی می شود امسال افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای داشته باشیم، از این رو حداکثر ظرفیت ها به کار گرفته شده تا خدمات شایسته ای به هم میهنان ارائه شود و انتظار می رود با توجه به هماهنگی بعمل آمده با انجمن صنفی برای حضور ناوگان کشیک و برقراری سرویس های ویژه نوروزی هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره نقش موثر مدیران فنی شرکت های حمل ونقل جاده ای در افزایش ایمنی ناوگان توضیح داد: در بازه طرح نوروزی موضوع نظارت بر شرکت ها و ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری در دستور کار ویژه  است و بازرسان این حوزه نظارت مضاعف و مستمری را بر قیمت بلیت، عملکرد مدیران فنی و رعایت دیگر دستورالعمل های مربوطه خواهند داشت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان هدف از تمامی اقدامات کنترلی و نظارتی بر فعالیت ناوگان عمومی حمل مسافر را افزایش ضریب ایمنی سفرها و ارائه خدمات مطلوب و حداکثری به زائران و مسافران دانست و افزود: چشم انداز ما دستیابی بالای ۵۰ درصد مسافرت های جاده ای از طریق ناوگان عمومی است که نقش به سزایی در ایمنی سفر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.