| کد خبر: 252869 |

شهردار تهران مطرح کرد؛

افتتاح بزرگراه شهید بروجردی به سال آینده موکول شد

شهردار تهران گفت: به دلیل برخی مشکلات در حوزه تملک ها، انشاالله ابتدای سال آینده پروژه بزرگراه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می شود.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: به دلیل برخی مشکلات در حوزه تملک ها، انشاالله ابتدای سال آینده پروژه بزرگراه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید آوینی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح امروز گفت: تقاطع غیر هم سطح شهید آوینی دسترسی به بزرگراه امام علی را فراهم می کند و این اصلاح ها هرکدام گره از شهر را باز می کنند.

وی ادامه داد: افتتاح امروز بالغ بر ۲۳ کیلومتر از راه مردم را نزدیک تر می کند و امیدواریم بتوانیم با اصلاح تقاطع ها ۷۸۸ کیلومتر در ۹۸ اصلاح را به ۵۷ کیلومتر تبدیل کنیم و جنبه ویژه ای برای صرفه جویی ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در تهران روزانه برسیم.

زاکانی در رابطه پروژه شهید بروجردی گفت: این پروژه نخوابیده است بلکه تملک هایی دارد که خارج از اختیار شهرداری است و ما با دنبال این هستیم تا کارها همگی با تفاهم کامل انجام شود و رضایت مردم را کسب کنیم.

تصریح کرد: تملک های بزرگ مقیاس انجام شده و مسیرها هموار است و بزرگترین مانع از جلو پا برداشته شده است و اکنون بر روی تملک های چند گانه کار هستیم و انشاالله ابتدای سال آینده پروژه شهید بروجردی به مردم تحویل داده می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.