| کد خبر: 252789 |

◄ فیلم | کمر ترافیک می شکند یا کمر مردم زیر بار ترافیک؟

شهردار تهران به خبرنگاران گفت: با کاری که می کنیم برای سال آینده، همانطور که کمر برف شکست کمر ترافیک هم می شکند.

تین نیوز

در حالی که برخی شهروندان تهرانی با گلایه از ترافیک شدید تهران عنوان کرده اند «هر روز بی رحمانه بخش زیادی از عمر شهروندان در ترافیک تهران هدر می رود» شهردار تهران به خبرنگاران گفت: سال آینده، کمر ترافیک می شکند و مشکل آن حل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس فیلمی که خبرگزاری ایرنا منتشر کرده است،  علیرضا زاکانی 26 بهمن در حاشیه جلسه هیئت دولت به خبرنگاران گفت: با کارهایی که داریم می کنیم و امسال زیر ساخت های آن آماده شده است در سال آینده کمر ترافیک خواهد شکست و مشکل آن حل خواهد شد. 

زاکانی همچنین به عملیات برفروبی و نمک پاشی های اخیر اشاره کرد و گفت: غافلگیری معنا ندارد و هرکس بگوید غافلگیر شده ام معلوم می شود که خیلی بی عرضه است. 

این در حالی است که در روزهای برفی اخیر شهروندان از مدیریت شهری و معطلی در ترافیک بسیار گلایه مند بودند. 

شهروندان همچنین با توجه به نزدیک شدن شب عید و ترافیک اول اسفند در فضای مجازی به نقد مدیریت شهری پرداختند. 

 تعدادی از پیام های کاربران در فضای مجازی در نقد ترافیک را مرور می کنیم:

ترافیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تا وقتی شبکه مترو تهران و حومه تکمیل و ساخته نشه وضعیت همینه مترو به صورت پوششی و شبکه ایی مورد انتظار مردم است یعنی نقطه مبدا و مقصد حداکثر 500 متر با نزدیک ترین ایستگاه فاصله داشته باشد این وسط وقتی الویت گرایی وجود ندارد وضعیت بدتر هم می شود کسی انتظار نداره که شهرداری تهران در یک دوره 3 4 تا بزرگراه و 3 4 خط مترو بسازد جز خود شهرداری تهران از خودش ! اسمش شهرداری تهرانه نه منزل سوپر من ! درواقع این شهر میکسی از انواع گره های کور و پیچیدس اگر شهرداری تهران بتواند فقط خط 6 و 7 و توسعه غربی خط 4 را به اتمام برساند و تحویل دهد همچنین ساخت مترو پرند و اسلامشهر تا میدان نماز به کمک وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی به تحویل برسد حداقل چند تا گره باز می شه به درد یکسری از مردم می خوره ساختمان 4 طبقه نمی سازید که یکهو می گید مترو پردیس , پرند , اسلامشهر و ورامین را می سازیم !! خط 9 و 10 و 11 مترو تهران فلان است ! تا 1420 کار را تمام می کنیم ! مدیران ما هنوز مفهوم ابرپروژه را درک نکردند یا بیشتر درگیر تبلیغات حزبی هستند اینجوری مدیریت شهر سخت می شود آقای زاکانی اگر همین پرونده های فعلی را هم ببندد یعنی دوره موفقی داشته سوپرمن بازی را کنار بگذارید .