| کد خبر: 252695 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای میانه خبر داد:

خط کشی ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی میانه طی امسال

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه از خط کشی ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه از خط کشی ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ محمدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه  با اشاره به اینکه میانه وسیع ترین شهرستان استان است گفت: به منظور دسترسی آسان مردم روستاها و بخش های مختلف به مرکز شهرستان، در سال جاری ۶۰ کیلومتر از راه های روستایی میانه آسفالت ریزی شده است.

وی با اشاره به تعمیرات ابنیه فنی در محورهای مواصلاتی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان گفت: تعمیر دو کیلومتر گاردریل در محورهای مواصلاتی شهرستان هم با اعتبار دو میلیارد تومان در طول امسال انجام شده و برای اصلاح تابلوها و علایم جاده ای یک و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میانه، ترانشه برداری و رفع نقاط حادثه خیز در محور شیخ درآباد به صورت امانی با سه میلیارد تومان اعتبار و اجرای این عملیات در محورهای روستایی بالشکندی و امیرآباد با دو میلیارد تومان اعتبار را از طرح های اجرا شده به صورت امانی در این شهرستان اعلام کرد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.