| کد خبر: 252605 |

کمیته هوانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد

لزوم همکاری راهبردی و هم افزایی بین شرکت های هواپیمایی

وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیته هوانوردی با اشاره به لزوم در حوزه های دانش فنی و امکانات، بر رعایت حقوق مسافر و تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه کمیته هوانوردی این وزارتخانه که در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: در خصوص پاسخگویی در حوزه های مختلف به خصوص فرودگاه هایی که پرتردد تر و مهمان پذیرتر هستند، مدیریت میدانی و ارتباط مؤثر با مسافران ضرورت دارد. 

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: تشکیل کمیته ویژه بین سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها به منظور ارائه نسخه مشترک جهت ایجاد هم افزایی میان ایرلاین ها تسریع شود.

وی در این جلسه که با حضور معاون حمل و نقل و رؤسای سازمان های و شرکت های تابعه حوزه هوانوردی برگزار شد با اشاره به لزوم همکاری راهبردی میان ایرلاین ها افزود: همیاری همه جانبه ایرلاین ها در حوزه های فنی و تخصصی به انتقال دانش میان آن ها و تقویت این صنعت منجر می شود.

بذرپاش همچنین اظهار کرد: هم افزایی در حوزه دانش و امکانات مرتبط بین ایرلاین ها قطعاً راهبردی خواهد بود.

همچنین از جمله مواردی که وزیر راه و شهرسازی مؤکدأ عنوان کرد، اطلاع رسانی دقیق و به موقع توسط ایرلاین ها و انتشار مجدانه حقوق مسافر بود که تکریم مردم و تغییر وضعیت موجود را سبب شود.

جلسه کمیته هوانوردی در محل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور مدیران صنعت هوانوردی بر گزار شد که در ابتدای این جلسه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شرایط ایرلاین ها و تاخیرات پروازی، علل تاخیرات را بر شمرد و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی گزارشی از آخرین وضعیت فرودگاه های کشور ، نحوه خدمت رسانی به مسافرین ارائه کرد.

در این جلسه معاون حمل و نقل، مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و مدیر عامل شرکت هما نیز حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی امروز یکشنبه مورخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ علاوه بر تشکیل کمیته هوانوردی، به منظور شرکت در مجمع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، افتتاح پروژه های دانش بنیان و عمرانی و بازدید از نحوه خدمت رسانی به مسافرین در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.