| کد خبر: 252426 |

مرگ چهار تن در اتاقک کارگری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی وقوع حریق در اتاقک کارگری یک ساختمان در حال ساخت در محدوده چهارراه پارک وی خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی وقوع حریق در اتاقک کارگری یک ساختمان در حال ساخت در محدوده چهارراه پارک وی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا ، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۷:۳۸ صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پارک وی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در عرض حدود سه دقیقه در محل حادثه گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که این ساختمان در حال ساخت حدود سه طبقه روی سطح زمین و حدود پنج طبقه نیز در زیر سطح زمین فضا دارد و محل آتش سوزی نیز تعدادی از اتاقک های کارگری در طبقه منفی دوی این ساختمان بود که به محلی برای اسکان کارگران بدل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کف و سقف این اتاقک های کارگری با یونولیت و نایلون پوشیده شده و دراطراف آنها نیز سیلندرهای گاز و ... قرار داشت، گفت: این ها موارد قابل اشتعال بسیار خطرناکی هستند که متاسفانه همگی دراین محل قرار داشت.

ملکی با بیان اینکه برابر اطلاعات اولیه حدود ۱۰ کارگر در این محل حضور داشتند، گفت: در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم های آتش نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستور کار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی جان چهار نفر که در اتاق ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.

وی ادامه داد: این افراد خارج شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند که متاسفانه مرگ آنان مورد تایید قرار گرفت. همزمان آتش نشانان نیز اقدام به اطفای کامل حریق در این بخش از این ساختمان در حال ساخت کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل به ماموریت خاتمه داده و آنجا را به عوامل انتظامی و قضایی تحویل دادند، درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی ها در این خصوص ادامه دارد، اما گمانه زنی های اولیه حاکی از این است که قرارگرفتن سیلندرهای گاز و پریز برق سبب نشت گاز و این حادثه شده است.

آتش‌سوزی مرگبار در چهارراه پارک وی/ مرگ ۴ تن در اتاقک کارگری

آتش‌سوزی مرگبار در چهارراه پارک وی/ مرگ ۴ تن در اتاقک کارگری

آتش‌سوزی مرگبار در چهارراه پارک وی/ مرگ ۴ تن در اتاقک کارگری

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.