| کد خبر: 252282 |

اهتمام جدی در راستای کاهش تاخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اهتمام جدی در خصوص کاهش تاخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی در راستای اطمینان از حرکت به موقع اتوبوس ها و رضایتمندی مسافران دراستان خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اهتمام جدی در خصوص کاهش تاخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی در راستای اطمینان از حرکت به موقع اتوبوس ها و رضایتمندی مسافران دراستان خبرداد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد اظهار داشت:با عنایت به گلایه برخی مسافرین عزیز در خصوص تاخیر غیر معمول ناوگان اتوبوسی در مبدأ و حین سفر و با توجه به برگزاری طرح کنترل تاخیر ناوگان اتوبوسی در دو مرحله در سالجاری، در حال حاضر نیز این اداره کل با استفاده از ظرفیت های قانونی اقدام به کنترل زمان حرکت ناوگان نموده و موارد تخلف در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات صنفی بررسی می گردد. 

وی ضمن اشاره به جابجایی به طور متوسط روزانه تعداد ۸ هزارو ۶۰۰ نفر مسافر طی ۷۰۰ سفر جاده ای توسط ناوگان حمل و نقل  عمومی در  استان افزود:در حال حاضر ۶۳ شرکت مسافربری و ۱۰۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی  در حوزه شمال سیستان و بلوچستان به مردم عزیز استان خدمات رسانی می کنند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: شهروندان و مسافرین محترم می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر نظارت مستقر در پایانه های مسافربری شمال استان و یا از طریق سامانه ۱۴۱ نسبت به شکایات خود اقدام نمایند.

کرددر پایان متذکرشد :در رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل مسافر جدی هستیم و با نزدیک شدن به سفرهای نوروزی و در نظر داشتن حق و حقوق مسافرین آمادگی داریم در کمترین زمان به تخلفات احتمالی رسیدگی کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.