| کد خبر: 252180 |

افتتاح ۷۰ کیلومتر راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان توسط وزیر راه و شهرسازی

۷۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

تین نیوز

۷۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، جلال الدین قادری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح ۷۰ کیلومتر راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۰ کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: قریب به ۵۰ درصد جمعیت جنوب استان روستاییان عزیز هستند و ما در این حوزه ۹ هزار کیلومتر راه روستایی داریم.

قادری ادامه داد: زیرسازی و آسفالت این میزان از راه های روستایی جنوب استان بی شک تاثیر مثبت در رفع محرومیت و ارتقای سطح دسترسی خانوار روستایی از راه مناسب آسفالته و شاخص های توسعه روستایی خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان عنوان کرد: تلاش این اداره کل برای زیرسازی و آسفالت راه های روستایی جنوب استان و به تبع آن امکان و سهولت خدمات رسانی به روستاییان عزیز سبب می شود اقتصاد روستاییان رونق گرفته و از مهاجرت این قشر زحمتکش به شهرها جلوگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.