| کد خبر: 251419 |

ایمنی و امنیت مهمترین مقوله فرودگاهی است

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاهها با بیان اینکه فرودگاه شیراز یکی از فرودگاههای پیشرو در کشور است، بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهمترین مسئله در بخش فرودگاهی است.

تین نیوز

مشاور مدیرعامل در امور اجرایی فرودگاهها با بیان اینکه فرودگاه شیراز یکی از فرودگاههای پیشرو در کشور است، بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها تاکید کرد و گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهمترین مسئله در بخش فرودگاهی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس؛ مراسم تودیع مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل فرودگاه های استان فارس  با حضور مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاهی برگزار شد.

غلامرضا رستمیان در این مراسم با بیان اینکه فرودگاه شیراز یکی از فرودگاه های پیشرو در کشور است که پیشینه قابل دفاعی دارد، انتخاب مدیرکل برای این فرودگاه را با حساسیت بسیار بالا خواند.

وی با اشاره به تعاریف بین المللی و داخلی، فرودگاه ها را به عنوان یکی از حساس ترین و پیچیده ترین بخش های حمل و نقل عنوان کرد و گفت: یکی از مولفه های مهم برای سرمایه گذاری، داشتن زیرساخت های فرودگاهی در مناطق است و به عبارتی فرودگاهها یکی از عوامل اثرگذار در تولید نیز به حساب می آیند.

رستمیان با تاکید بر اهمیت به روز بودن فرودگاه ها گفت: امروز سرعت تغییرات بسیار بالاست و ایمنی و امنیت مهمترین مسئله در بخش فرودگاهی است و همه ما کارکنان فرودگاه، پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی در راستای این اهداف در کنار یکدیگر تلاش می کنیم.

وی ضمن قدردانی از کریم آقایی برای مدیریت فرودگاه های استان فارس در دوران تصدی از همه کارکنان این اداره کل خواست همکاری لازم را با مدیریت جدید برای پیشبرد بهتر امور داشته باشند.

مسئولیت فرودگاهی جزو مشاغل سخت محسوب می شود

غلامرضا کریم آقایی مدیرکل سابق فرودگاه های استان فارس نیز در ادامه گفت: مسئولیت فرودگاهی دارای مشکلات عدیده ای است و خداوند متعال را شاکر هستم که در مدت مسئولیت و مدیریت اینجانب در اداره کل فرودگاههای استان فارس مشکل خاصی به وجود نیامد.

 وی افزود: همواره به مدیریت جمعی اهتمام داشته و معتقدم لازمه اداره یک مجموعه در قالب شهر فرودگاهی مسئولیت جمعی است.

 کریم آقایی گفت: ایمنی و امنیت پرواز و مسافران فرودگاهی را مهمترین دغدغه و مسئولیت کاری خود دانست و گفت: در سایه امنیت، ایمنی نیز ایجاد می شود و رفاه مسافران را به دنبال خواهد داشت.

با تکمیل پروژه های شاخص، به شیراز و ایران اسلامی ادای دین می کنیم

سرپرست اداره کل فرودگاه های استان فارس گفت: با سعی و تلاش و با تکمیل پروژه های شاخص اداره کل فرودگاههای استان فارس به دنبال ادای دین به شهر شیراز و ایران اسلامی هستیم. فخرالدین کشاورز اظهار از حسن نظر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها برای اعتماد به وی قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با همکاری، هماهنگی و صدای واحدی که در مجموعه اداره کل فرودگاه های استان فارس وجود دارد، خدماتی را در شان جایگاه این اداره کل و مردم شهر شیراز داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.