| کد خبر: 251333 |

بازگشایی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از بازگشایی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان که با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است، خبر داد.

تین نیوز

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از بازگشایی پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان که با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی اکبر رسالت در این باره گفت: عملیات عمرانی پروژه اتصال بزرگراه معلم به فرزانگان با پیشرفت صددرصدی و با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال در مناطق هفت و ۱۲ شهرداری اصفهان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای پروژه از نظر ترافیکی، دسترسی و کاهش سوانح رانندگی افزود: اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان موجب کاهش ترافیک در ورودی شمال شهر، تسهیل تردد وسایل نقلیه سنگین و پیشگیری از بروز تصادفات جاده ای می شود.

رسالت با بیان اینکه اصفهان در مسیر کریدور شمال-جنوب و بالعکس قرار دارد، گفت: حمل ونقل و مدیریت جریان ترافیک باید به صورت مدون و سازمان یافته با استفاده از ظرفیت هایی که می تواند حمل ونقل ایمن و روان را به وجود آورد، فراهم شود و امروز با تمهیداتی که برای آن پیش بینی شده بار ترافیک سنگینی از شمال شهر اصفهان برداشته و مسیر ایمن تری جهت تردد وسایل سنگین جایگزین شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آئین افتتاح پروژه عمرانی اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان که مقرر بود هفته گذشته برگزار شود به علت برودت هوا برگزار نشد، خاطرنشان کرد: آئین رسمی افتتاح این پروژه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.