| کد خبر: 251316 |

برفروبی بیش از ۲ هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از برفروبی دو هزا رو ۸۰۵ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی بارش های اخیر، ۲۰۰ نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ به کاربران جاده ای خدمت رسانی کردند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از برفروبی دو هزا رو ۸۰۵ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: طی بارش های اخیر، ۲۰۰ نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ به کاربران جاده ای خدمت رسانی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر ، با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق بارشی استان، اظهارکرد: همزمان با بارش برف در البرز به همت عوامل راهداری، دو هزار و ۸۰۵ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان برفروبی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت دو هزار تن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده های استان پخش شد.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه طی بارش های اخیر، ۲۰۰ نیروی انسانی در قالب ۳۸ اکیپ شامل اپراتورهای ماشین آلات، راهداران و نیروهای پشتیبانی و نظارتی به کاربران جاده ای خدمت رسانی کردند، گفت: به رغم شدت بارش برف در برخی گردنه ها و محورهای استان با تلاش گسترده راهداران و عملیات ویژه راهداری از انسداد محورهای استان جلوگیری شد.

زندی فر با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان به جز محور جدید هشتگرد- طالقان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با حضور فعال راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی این اداره کل و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان امیدواریم شاهد کاهش سوانح و تصادفات در سطح راه های استان باشیم.

این مسئول در پایان یادآور شد: باتوجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی است، از کاربران جاده ای تقاضا داریم قبل از حرکت حتما به توصیه های ایمنی ویژه تردد در روزهای برفی نظیر همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی خشک و سوخت کافی دقت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.