| کد خبر: 251244 |

۱۶۰ تن شن و نمک در جاده‌های کوهستانی ایلام پاشیده شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اعلام کرد: طی فعالیت سامانه بارشی شدید اوایل هفته جاری ۱۳۰ راهدار با به کارگیری حدود ۸۸ دستگاه ماشین آلات ۱۶۰ تن شن و نمک در مسیرهای کوهستانی این استان پاشیدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اعلام کرد: طی فعالیت سامانه بارشی شدید اوایل هفته جاری ۱۳۰ راهدار با به کارگیری حدود ۸۸ دستگاه ماشین آلات ۱۶۰ تن شن و نمک در مسیرهای کوهستانی این استان پاشیدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه با اشاره به بارش های شدید اوایل هفته جاری در استان افزود: این مدت با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری در ۹۴ مقطع از محورهای این استان انجام شد.

وی با بیان اینکه براساس گزارش ادارات تابعه و رصد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان طی فعالیت سامانه بارشی در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش برف و باران گزارش شد: بیان کرد: در این مدت ۲۷۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف روبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه در سطح جاده های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور از ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل ها، بستر رودخانه ها و شانه سازی محل هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری ها و بخشداری های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف روبی استفاده می شود.

 استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.