| کد خبر: 250775 |

ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان مطلوب نیست

سرپرست فرمانداری همدان گفت: به علت مطلوب نبودن ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان تردد خودرو‌های تک سرنشین و میزان سفر‌های درون شهری افزایش یافته است.

تین نیوز

سرپرست فرمانداری همدان گفت: به علت مطلوب نبودن ناوگان حمل و نقل عمومی در همدان تردد خودرو های تک سرنشین و میزان سفر های درون شهری افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا از همدان، مسلم مخفی در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه براساس مصوبات یک سال گذشته این شورا در حوزه ترافیک شهرستان خوب عمل نکردیم، افزود: برخی از پارکینگ ها در مجتمع های تجاری حذف شده که مسئولان وقت باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به ضرورت چاره اندیشی سریع برای حل مشکل ترافیک شهری گفت: ایجاد و احداث پارکینگ های بزرگ عمومی و طبقاتی در شهر همدان بیش از پیش ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه وجود اداره ها، مؤسسه ها، مدرسه ها، واحد های صنفی و مشاغل پرمخاطب در خیابان های اصلی شهر وضعیتی نامطلوب و گره های ترافیکی زیادی به وجود آورده است، افزود: برخورد قانونی با فعالیت مؤسسه های آموزشی در سایر کاربری ها در دستور کار شهرداری قرار گیرد و آموزش و پرورش محل برخی از موسسه ها را جابجا کند.

مخفی تاکید کرد: اقدامات در دو بخش اورژانسی و بلند مدت باید انجام شود تا با زمانبندی مشخص گره های ترافیکی شناسایی و تصمیمات مؤثر و قابل اجرا گرفته شود.

وی گفت: برای حل مشکل ترافیک در محدوده بازار عمده فروشان هم ساخت شهرک بنکداری همدان با ۴۵۰ واحد تجاری به اتمام رسیده است و دهه فجر به بهره برداری می رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.