| کد خبر: 250355 |

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اتاق پایش و داشبورد مدیریتی وزارت راه و شهرسازی راه اندازی می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه داشبورد مدیریتی پایش ابزاری نظارتی برای رصد و ارزیابی ماموریتها است، از راه اندازی اتاق پایش و تهیه داشبورد مدیریتی این وزارتخانه خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه داشبورد مدیریتی پایش ابزاری نظارتی برای رصد و ارزیابی ماموریتها است، از راه اندازی اتاق پایش و تهیه داشبورد مدیریتی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان در جلسه راه اندازی اتاق پایش و تهیه داشبورد مدیریتی بیان داشت: پیرو تاکید وزیر راه و شهرسازی، به منظور نظارت بر وضعیت موجود، ارزیابی عملکرد ماموریت های سازمانی با توجه به شاخص های کلیدی عملکرد سازمان(KPI) و کمک به تصمیم گیری سریع و بهینه که مستلزم امکان دستیابی به داده ها و تحلیل درست آنها می باشد. طراحی و ایجاد اتاق پایش و تهیه داشبورد مدیریتی در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع قرارگرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: این اقدام در دو فاز سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ریزی شده است. فاز سخت افزاری  شامل ایجاد فضای مناسب، طراحی، استانداردسازی و تجهیزات لازم است که توسط مجموعه مدیران ستادی در دست اجرا می باشد. 
اسلامیان ادامه داد:  در همین راستا به منظور عملیاتی شدن فاز نرم افزاری(داشبورد مدیریتی) طرح مذکور، جلسه ای با حضور نمایندگان مرتبط و مطلع سازمانها و شرکتهای تابعه، جهت طراحی و ایجاد پلتفرم واحد تهیه گزارش های مدیریتی با تدقیق داده ها و کمترین انحراف معیار برگزار شد.
در جلسه راه اندازی اتاق پایش و تهیه داشبورد مدیریتی علاوه بر حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، نمایندگان سازمانها و شرکتهای تابعه، رئیس مرکز فاوا، رئیس مرکز نوسازی و توسعه مدیریت، ذیحساب و سرپرست اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه نیز در این نشست حضور داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.