| کد خبر: 250022 |

تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت های شرکت فرودگاه ها است

تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت های شرکت فرودگاه ها است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پی بازدید از فرودگاه مشهد اظهار کرد: تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه های مهم شرکت فرودگاه هاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه مشهد بازدید کرد.

سیدی اظهار کرد: تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت های شرکت فرودگاه ها است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تأمین رفاهیات کارکنان از اهم اولویت های شرکت فرودگاه ها است.

 سیدی در حاشیه بازدید از فرودگاه مشهد، با حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی تأکید کرد: همواره در تلاش هستیم تا پاسخگوی نیازهای رفاهی کارکنان ستادی و فرودگاهی باشیم.

وی با بیان اینکه تأمین ماشین آلات و تجهیزات از برنامه های مهم شرکت فرودگاه ها است، عنوان کرد: این تجهیزات متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی بوده و برای نگهداری آن ها باید دقت کافی شود.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در خصوص اهمیت تکریم مسافران توسط نیروهای فرودگاهی گفت: همکاران فرودگاهی برای حفظ احترام و جلوگیری از معطل شدن مسافران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

گفتنی است فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی، علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، حمیدرضا حاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما شرکت فرودگاه ها و محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی، سیدی را در این بازدید همراهی کردند.

همچنین بازدید از ترمینال پروازهای داخلی، پروژه های عمرانی و نیز حضور در کارگاه آموزشی ایمنی زمینی مهم ترین برنامه های معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در سفر به مشهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.