| کد خبر: 249982 |

در جلسه شورای عالی راهبردی نمایشگاه بین المللی مسکن و شهرسازی عنوان شد؛

انتشار جدول کنگره علمی نمایشگاه حمل ونقل با پنل های تخصصی کاربردی اوایل هفته آتی

ششمین جلسه شورای عالی راهبردی و سیاستگذاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی (شهر ساخت) با حمایت شهرداری تهران و مرکز مطالعات شهرداری و همچنین با حضور جدی فعالان این حوزه با هدف بررسی نهایی پنل های تخصصی برگزار شد.

تین نیوز

ششمین جلسه شورای عالی راهبردی و سیاستگذاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی (شهر ساخت) با حمایت شهرداری تهران و مرکز مطالعات شهرداری و همچنین با حضور جدی فعالان این حوزه با هدف بررسی نهایی پنل های تخصصی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه مذکور با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، انجمن انبوه سازان ، سازمان نوسازی، مرکز مطالعات شهرداری تهران ، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی ، انجمن سندیکای تعاونی های عمرانی و ... روز گذشته در خیابان بهشت و در محل شهرداری مرکزی تهران برگزار شد.

از مهم ترین موضوعات مطروحه در جلسه فوق گزارش به هنگام رویدادهای نمایشگاهی توسط دبیر اجرایی نمایشگاه (غلامرضا رضائیان)، گزارش دبیر علمی از تصویب عناوین پنل های پیشنهادی و کارگاههای تخصصی و همچنین تبادل نظر در خصوص برنامه های متنوع زمان بندی افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه مذکور بود.

رضائیان در این خصوص گفت: علاوه بر کارگاههای آموزشی که با محوریت سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار می شود، ۹ پنل علمی نیز برای کنگره نمایشگاه مورد تصویب قرار گرفته است که شامل مباحث: ایمنی در ساختمان پایدار، تاب آوری شهری، فرصت های سرمایه گذاری در مسکن، نقش مدیران شهری و سازندگان در صنعت مسکن و ساختمان، آخرین تحولات تهویه مطبوع و تأسیسات ساختمانی، پسماند، انرژی، آب، محیط زیست، ترافیک و آلودگی، نحوه تأمین منابع مالی پروژه های مسکن و معرفی برنامه های دولت در بخش مسکن خواهد بود.

لازم به ذکر است سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی ۲ الی ۴ بهمن ماه سال جاری در محل مصلی تهران با حضور فعالان صنعت ساختمان، دانش بنیان ها، شرکتهای پیمانکار و مشاور، انجمن ها، سندیکاها، اصناف، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حوزه ساختمانی، حوزه علمی و پژوهشی دانشگاهها و با حمایت مؤثر بخش خصوصی و دولتی برگزار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.