| کد خبر: 249950 |

آزادراه ارومیه - تبریز تحویل نشده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی با اشاره به اتمام نرسیدن مراحل احداث آزادراه ارومیه-تبریز و عدم تحویل آن از فرسوده بود ماشین آلات راهداری استان به عنوان یکی از مشکلات پیش روی فصل زمستان بیان کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی با اشاره به اتمام نرسیدن مراحل احداث آزادراه ارومیه-تبریز و عدم تحویل آن از فرسوده بود ماشین آلات راهداری استان به عنوان یکی از مشکلات پیش روی فصل زمستان بیان کرد.

به گزارش تین نیوز ، پیمان آرامون در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری برگزار شد، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، بالغ بر ۱۴۷ کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده و در ۸ ماهه امسال، ۳۲ کیلومتر از راه ها لکه گیری، روکش و ترمیم شد.

وی افزود: همچنین در نیمه نخست امسال، ۲۱۶۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی استان خط کشی شده است.

وی از راهداری طرح زمستانه در ۱۲هزار کیلومتر از راه های استان خبرداد و افزود: ۸۴۸ راهدار در ۱۷ راهدارخانه فعالیت دارند و انبارها پر از نمک و ماشین آلات آماده ارائه خدمات هستند هرچند فرسوده بودن ماشین آلات یکی از مشکلات اساسی راهداری استان است که با توجه به وجود ۸۹ گردنه با ۶۵۳ کیلومتر طول در استان، احتمال بروز مشکلات جدی وجود خواهدداشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی ادامه داد: برای نوسازی ناوگان ، ۷۰ نفر از رانندگان برای دریافت وام معرفی شده اند که تاکنون ۲۰ نفر از آنان موفق به دریافت وام شده اند.

آرامون در خصوص پایانه رازی در خوی نیز گفت: این پایانه تا قبل از پایان سال به بهره برداری خواهدرسید و تاکنون با احتساب به روز مصالح بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای این پایانه هزینه شده است.

آرامون درخصوص آزادراه ارومیه - تبریز و مشکلات آن گفت: این پروژه در ۵ فاز که ۲ فاز آن در آذربایجان غربی، ۲ فاز در آذربایجان شرقی و یک فاز تونل است که در دست احداث است و شرکت ساخت آزادراه ها باید آن را با تمام روگذر و تقاطع ها احداث و تحویل کند.

وی درخصوص جاده پیست اسکی خوشاکو نیز گفت: برای ترمیم راه این مسیر، اعتباری در نظر گرفته شده که منتظر تخصیص آن هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سایت خبری خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.