| کد خبر: 249777 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

امسال ٧٠ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه احداث شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بهسازی و آسفالت راه های روستایی را یکی از اولویت های دولت دانست و گفت: از مجموع اقدامات سال جاری در جهت بهسازی راه ها، احداث ٧٠ کیلومتر راه روستایی در استان است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بهسازی و آسفالت راه های روستایی را یکی از اولویت‌های دولت دانست و گفت: از مجموع اقدامات سال جاری در جهت بهسازی راه‌ها، احداث ٧٠ کیلومتر راه روستایی در استان است.

به گزارش تین نیوز، «فریبرز کرمی» اظهار داشت: بیش از ۴۱۰ کیلومتر روکش راه اصلی، فرعی و روستایی در سال جاری انجام شده است.

وی افزود: همچنین بیش از ۷۰ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۸۰ کیلومتر روکش آسفالت باتناژ حدود ۵۰۰ هزار تن آسفالت، ساخت و تعریض سه دستگاه پل و همچنین۲ مورد ساخت کانال بتنی از جمله فعالیت‌های راهداری در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: احداث تقاطع غیر هم سطح سیاخور، رفع ۱۳ نقطه پرحادثه شناسنامه‌دار و نصب بیش از ۴۰ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در سطح استان نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه، احداث ۱۹ مورد روشنایی در نقاط مستعد حادثه در سطح استان؛ طی هشت ماهه سال جاری اجرایی شده است، تاکید کرد: سایر پروژه‌های ایمن سازی محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

اهداء ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: در جهت ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳۰ نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است.

کرمی اظهار داشت: با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت سواران، اهداءکلاه ایمنی جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام می شود.

وی افزود: بیشتر تصادفات شهرستان ها مربوط به موتورسیکلت سواران است لذا به جهت نظم بخشی و ارتقاء ایمنی موتورسواران، توزیع رایگان ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد.

کرمی با بیان اینکه طرح توزیع کلاه ایمنی در شهرستان هایی که آمار تلفات موتورسیکلت بالا است برگزار می‌شود، گفت: با توجه به تاثیرگذاری اجرای این طرح در پایین آمدن آمار تلفات تصادفات جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت در شهرستان ها توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تصادفات موتورسیکلت سواران در روستاها به نسبت سایر نقاط دیگر زیاد است، خاطر نشان کرد: ما در تلاش هستیم با همکاری پلیس راه استان در برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگ سازی بتوانیم نقش بسزایی در رعایت موارد ایمنی از طرف راکبین موتور سواران را داشته باشیم.

کرمی در پایان افزود: معمولاً راکبان موتورسیکلت در بحث تصادفات، بیشتر در معرض آسیب هستند که استفاده از کلاه ایمنی در این راستا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.