| کد خبر: 249516 |

مدیرکل راهداری گلستان خبر داد؛

استقرار ۱۰ اکیپ ویژه راهداری در مناطق کوهستانی گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از استقرار ۱۰ اکیپ ویژه راهداری در مناطق کوهستانی و برف گیر استان گلستان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از استقرار ۱۰ اکیپ ویژه راهداری در مناطق کوهستانی و برف گیر استان گلستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عادل مصدقی امروز یکشنبه ۱۳ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به آغاز فعالیت سامانه ناپایدار جوی از عصر روز گذشته ۱۲ آذر، ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۱۰ اکیپ ویژه راهداری برف گیر از شامگاه گذشته به منظور ارائه خدمات به مردم در جاده های کوهستانی و برف گیر استان گلستان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه استقرار ماشین آلات سنگین و فعالیت های اکیپ ویژه راهداری تا شامگاه روز یکشنبه(۱۳ آذر) ادامه دارد، افزود: رانندگانی که قصد تردد به مناطق کوهستانی دارند حتماً تجهیزات گرمایشی و زمستانه به همراه داشته باشند و از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از فعالیت گروه های راهداری از هفته گذشته در راهدارخانه های سطح استان گلستان خبر داد و گفت: به دنبال فعالیت سامانه سرد و بارشی فعالیت تیم های راهداری و راهدارخانه ها جدی تر آغاز شده و در حال خدمت به رانندگان عبوری از محورهای کوهستانی استان گلستان هستند.

مصدقی تأکید کرد: مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تلفن گویای ۱۴۱ و ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ آماده ارائه خدمت به مردم است و گلستانی ها برای اطلاع رسانی از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی می توانند با این شماره ها تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان است، خاطرنشان کرد: محور اولنگ در مسیر رامیان و شاهرود به دلیل عملیات راهسازی مسدود بوده و ترددها تا سه راهی کشکک دایر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.