| کد خبر: 248671 |

اولویت‌ های امروز شهرهای جدید چیست؟

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اجرای گام دوم طرح نهضت ملی و تکمیل و تحویل مساکن مهر، پروژه‌ های زیربنایی و روبنایی و مترو اولویت‌ های شهرهای جدید دانست و بر پیگیری آن‌ها تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اجرای گام دوم طرح نهضت ملی و تکمیل و تحویل مساکن مهر، پروژه های زیربنایی و روبنایی و مترو اولویت های شهرهای جدید دانست و بر پیگیری آن ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشستی که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت عمران شهرجدید مهستان برگزار شد، هدف از این نشست را تقدیر و تشکر از مجموعه و مدیرعامل این شهر و بررسی مسائل و مشکلات و محدودیت های شهرجدید مهستان بیان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مدیریت فضای اجتماعی زمان حاضر کشور با توسعه و آبادانی کشور و افزایش رضایتمندی مردم انجام خواهد شد.

وی افزود: مهمترین نکاتی که امروز باید دنبال شود اجرای گام دوم طرح نهضت ملی، تکمیل و تحویل مساکن مهر، پروژه های زیربنایی و روبنایی و مترو است.

جعفری با تاکید بر کارمند محور نبودن و حل مشکلات مردم با فرهنگ انقلابی جهادی اظهار کرد: همه دستگاه ها باید تلاش کنند تا مشکلات شهر جدید مهستان حل شود و مردم از مسکن مناسب، امکانات و خدمات پایدار استفاده کنند.

وی ساخت مسکن برای مردم و افزایش رضایتمندی را مهم خواند و افزود: بررسی موانع پیش روی شهر مهستان و تصمیم گیری برای رفع آن ها و شتاب بخشی در پیشرفت پروژه ها باید در اولویت باشد.

وی تاکید کرد: هم اکنون متعهد هستیم ۸ هزار واحد مسکن در شهر مهستان به مردم تحویل دهیم اما با مشکلاتی همچون تامین منابع و اعتبارات در این حوزه مواجه هستیم.

جعفری، گفت: با توجه به جمعیت پذیری که در طرح ملی مسکن برای شهر مهستان در نظر است توسعه زیرساخت ها و زیربناهای شهری باید بیشتر رشد کند.

معاون وزیر تاکید کرد: در بخش سرانه خدماتی مهستان نسبت به جمعیت موجود آن کمبود داریم و تلاش داریم تا شرایط کیفیت زندگی و الگوی زیست اسلامی در این شهر را فراهم کنیم.

جعفری تصریح کرد: باید تحولی در شهر مهستان ایجاد و همه امکانات و زیرساخت های شهری مهیا و رضایت مردم جلب شود.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، در این نشست مسائل و مشکلات پروژه های عمرانی شهرجدید مهستان از جمله تامین نقدینگی برای تکمیل مساکن مهر و دیگر پروژه ها و تعیین تکلیف پیمانکارانی که عملکرد مناسبی ندارند، مطرح شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خیراله سلیمی 0 0

    سلام نیاز به همکاری و کمک شما دارم
    تشکر