| کد خبر: 248316 |

فیلم| نیروی امنیتی ناجی شاهچراغ

نکته ای که در این میان مطرح است، اینکه چه کسی ضربه اول را به عنصر تکفیری وارد کرد تا از کشتار بزرگ تری جلوگیری کند؟!

تین نیوز

حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) در غروب چهارشنبه چهارم آبان ماه گرچه حادثه ای هولناک بود و ۱۳ نفر را به شهادت رساند و چندین نفر را زخمی کرد، اما نکته ای که در این میان مطرح است، اینکه چه کسی ضربه اول را به عنصر تکفیری وارد کرد تا از کشتار بزرگ تری جلوگیری کند؟!

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، یک نیروی امنیتی که روز واقعه در حرم حضور داشت، جان در طبق اخلاص گذاشت و حسب وظیفه برای نجات جان هم نوعانش سنگ تمام گذاشت.

وقت نماز بود و رفت و آمد به حرم کمتر شده بود، تعداد زیادی در شبستان در صفوف نماز اقامه بسته بودند و تعدادی هم پای ضریح نجوا می کردند، صدای اولین شلیک گلوله از درب ورودی به محوطه حرم و زخمی کردن یکی از خدام خبر از یک حادثه خونین می داد.

یکی از خدام با هوشیاری و بدون اینکه مطلع باشد چه خبر شده است درب شبستان را بست و عنصر ملعون داعشی از هدف اولیه خود که قتل عام نمازگزاران در صفوف نماز بود باز ماند و سراسیمه به سمت ایوان ورودی به حرم دوید.

در این فاصله یک نیروی امنیتی که از صدای اولین تیراندازی نسبت به رخدادی هولناک هوشیار شده بود به سمت حرم دوید که در این فاصله عامل داعشی تعدادی را زخمی کرده و به شهادت رسانده بود.

از صدای شلیک گلوله و رعب و وحشتی که عنصر ملعون داعشی در حرم ایجاد کرده بود در کنجی از حرم پناه گرفته بودند، همان مکانی که بیشترین تعداد شهدا را به خود دید! آنجا که دستی ناجی تا رسیدن نیروهای یگان ویژه عامل تکفیری را از نفس انداخت و از قتل عامی بزرگ تر جلوگیری کرد.

این نیروی جان بر کف حافظ امنیت با اقدام به موقع خود سبب شد چهار خشاب از ۶ خشابی که عامل تکفیری با خود به همراه داشت، بلا استفاده بماند و وی فرصت نکند همه خشاب ها را خالی کند.

فردی که معلوم نیست اگر در آن لحظه، دقیقه و ثانیه در حرم حضور نداشت اکنون چه تعدادی از زائران و خدام قربانی تروریست تکفیری داعش می شدند.

چند کودک همچون آرتین یتیم می شدند و از مهر مادری و محبت پدری محروم! و چند جوان نخبه و نوجوان دانش آمرز و آینده ساز این مملکت پرمی کشیدند.

نیروهای جان بر کف حافظ امنیت، نظام و مردم در بین ما هستند، همان هایی که جان شان را در طبق اخلاص قرار می دهند و برای حفظ مردم شان تا آخرین قطره خون جان فشانی می کنند.

فیلم پیوست را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.