| کد خبر: 247283 |

آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از امروز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از دوم مهرماه خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) از دوم مهرماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، با بیان اینکه طرح ویژه جابجایی زائران حرم ثامن الحجج(ع) در دهه پایانی ماه صفر از امروز دوم مهرماه آغاز و تا نهم مهرماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی سرویس ها اعم از سرویس های ثابت و فوق العاده در سامانه های اینترنتی روزفروش و پیش فروش بلیت سفر ارائه می شود و فروش بلیت در سامانه صرفاً بر اساس کد ملی خواهد بود.

وی با اشاره به این که امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد مقدس راه اندازی می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای تصریح کرد: براساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسرکشور تا تاریخ یادشده حذف می شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: قرارگاه حمل و نقل جاده ای در ستاد مرکزی این سازمان و همچنین پایانه امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی تشکیل شده و نشست های مشترک جهت هماهنگی با سازمان ها و ارگان های مرتبط به ویژه سازمان های نظارتی و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور انجام هماهنگی و اعمال نظارت های لازم برگزار می شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: راهدارخانه های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت های راهداری در محورهای این استان و سایر استان ها حضور مستمر دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.