| کد خبر: 243454 |

◄ بلاتکلیفی رانندگانی که در طرح فروش قسطی ناوگان کفی شرکت کرده اند

یکی دیگر از رانندگان یزدی در تماس با ما از ادامه روند مشکلات افرادی که در طرح فروش قسطی ناوگان این شرکت ثبت نام کرده اند، خبر داده است.

تین نیوز

چندی پیش (19 اردیبهشت) خبری از قول یکی از رانندگان استان یزد در نقد عملکرد شرکت ماموت در فروش قسطی ناوگان کفی منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، اینک یکی دیگر از رانندگان یزدی در تماس با ما از ادامه روند مشکلات افرادی که در طرح فروش قسطی ناوگان این شرکت ثبت نام کرده اند، خبر داده است.

این راننده در شرح ماجرا گفت: در تاریخ 22 آبان ماه سال 1400 بر اساس آگهی سراسری فروش اقساطی محصولات تریلر ماموت (تحویل 60 روزه)، بنده با تعدادی از همکارانم که 94 نفر در کل استان یزد هستیم با پرداخت نفری 99 میلیون تومان در طرح فروش قسطی ناوگان کفی این شرکت ثبت نام کردیم که این تعداد متقاضی فقط مربوط به استان یزد بوده و معلوم نیست در کل کشور چه تعداد ثبت نام کرده اند.

او ادامه داد: در بهمن ماه سال 1400، برای تعدادی از متقاضیان (حدودا 14 نفر)، پیام واریز مابقی مبلغ و معرفی به بانک برای گرفتن وام، ارسال شد.

این راننده تاکید کرد: در آن زمان به دیگر متقاضیان اعلام شد، تا آخر هفته صبر کنند که این آخر هفته به هفته آینده و آخر برج و به همین ترتیب تا 18 اردبیهشت 1401 ادامه یافت که در این مقطع و پس از افزایش قیمت، به ثبت نام کنندگان اعلام کردند بانک وام نمی دهد و ناوگان ثبت نامی را باید به طور نقدی و با قیمت جدید دریافت کنید که تعدادی از متقاضیان (حدود 30 نفر) با قبول این شرایط، ناوگان مورد نظر را خریداری کردند و مابقی که حدواد نصف ثبت نام کنندگان اولیه هستند بلاتکلیف ماندند.

وی با بیان این که شرکت ماموت از زمان ثبت نام ناوگان تا الان حدوا هر محصول را 150 میلیون تومان افزایش قیمت داده است، گفت: اگر متقاضیان در همان زمان ثبت نام، ناوگان مورد نظر را به صورت نقد و اقساط از بازار آزاد خریداری کرده بودند اکنون  6 ما بود که تریلی آنان کار می‌کرد و اقساطش تمام شده بود و ماهیانه مبلغ 15 میلیون اجاره تریلر نیز نپرداخته بودند اما اکنون پس از هفت ماه بلاتکلیفی، این محصول از سوی شرکت، هر روز گران تر عرضه می شود.

این راننده با تاکید بر این که حدود 40 نفر از متقاضیان استان یزد بلاتکلیف هستند، بیان کرد: گفته شده، شرایط برای متقاضیان همه استان ها همین گونه است و حدوا نصف ثبت نام کنندگان بلاتکلیف هستند.

او افزود: بانک توسعه تعاون که طرف قرارداد شرکت ماموت است عنوان کرده شرکت ماموت 500 نفر با این بانک قرارداد داشته ولی 1000 نفر برای گرفتن وام معرفی کرده و بانک نمی تواند بیشتر از قرارداد وام پرداخت کند. ضمن این که شرکت فوق بعد از گرفتن مبلغ اولیه 99میلیون تومان قراداد کاملا به صورت یک طرفه نوشته که ما مجبور شدیم چون پول داده بودیم آن را امضاء کنیم چرا که اگر فسخ می کردیم 2 ماه طول می کشید پولمان به حساب برگردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدجوادابویی 0 0

    باسلام ودرود
    دقیقا این رانندگان و خود مالکان هرچی بدبختی کشیده اند از دست این طرحها وفروش اقساطی ناوگان وکاربریهای بی مورد هست