| کد خبر: 242806 |

◄ در خواست یک راننده کامیون از همکاران خود: فریب فراخوان خودروهای ثبت نامی را نخورید

یکی از رانندگان استان یزد به نمایندگی از حدود 36 نفر از همکاران خود از عملکرد شرکت ماموت در فروش قسطی ناوگان کفی انتقاد کرد.

تین نیوز

یکی از رانندگان استان یزد به نمایندگی از حدود 36 نفر از همکاران خود از عملکرد شرکت ماموت در فروش قسطی ناوگان کفی انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، این راننده که نامش در تین نیوز محفوظ است، گفت: بنده به همراه تعدادی دیگر از رانندگان استان یزد با توجه به فراخوان شرکت ماموت در طرح توسعه و پیش فروش کفی در مورخه 1400/8/22 در نمایندگی ... یزد ثبت نام کردیم.

وی افزود: قیمت نقدی در آن تاریخ به گفته مسئول نمایندگی یزد، 623 میلیون تومان بود که 100 میلیون تومان در مرحله اول و 134 میلیون تومان در مرحله دوم و مابقی به صورت وام بود که از بانک توسعه تعاون به حساب ماموت واریز می شد و شرکت ماموت کفی ها را به متقاضیان تحویل می داد.

او عنوان کرد: مالکان نیز باید اقساط این وام را طی 36 ماه با سود 18 درصد بازپرداخت می کردند که در ادامه اقساط وام هم به 48 ماه افزایش یافت.

این راننده گفت: بنده با قبول این شرایط، در همان روز مبلغ 99،050،000 تومان به حساب شرک ماموت واریز کرده و منتظر خبر از طرف شرکت ماموت جهت ادامه مراحل کار اداری و واریز مرحله بعد ماندم.

او افزود: در تاریخ  19دی ماه 1400 پیامکی به بنده ارسال شد که جهت تکمیل وجه در سایت ماموت مراجعه کنید که متاسفانه متوجه پیام نشدم و حدودا یک ماه بعد، به دنبال تماس از طرف شرکت ماموت در مورخه1400/11/19جهت تکمیل وجه وارد سایت ماموت شده و چون در این یک ماه ناوگان مورد نظر با افزایش قیمت مواجه شده بود حدود 44  میلیون بیشتر، یعنی 168میلیون پرداخت کردم.

وی عنوان کرد: بعد از چند روز دوباره از طرف شرکت ماموت پیام ارسال شد که جهت  انجام مراحل تکمیل پرونده وام، به شعبه توسعه تعاون شهرستان مراجعه کنید و بنده و دیگر همکاران این اقدام را انجام دادیم.

این راننده ادامه داد: در این مرحله اقدامات مربوط به ارایه مدارک کامل خود و کامیون و دو نفر ضامن به بانک ارائه شد و مجددا منتظر جواب ماندیم، ماهی چند دفعه پیگیر وام بودیم که هر دفعه می گفتند تا آخر این ماه و یا آن هفته.

وی تاکید کرد: در نهایت اکنون بعد از 6 ماه بخشنامه ای صادر و در  واتساپ برای من و دیگر متقاضیان  ارسال کرده اند با این مضمون که چون بانک به تعهداتش عمل نکرده و وام مورد نظر شما را به حساب شرکت ماموت واریز نکرده است پرونده شما باطل و جهت پس گرفتن پول خود به نمایندگی مورد نظر در یزد مراجعه کنید.

او خاطر نشان کرد: سه شرط نیز را برای ما تعیین کرده اند اول اینکه کل مبلغ وام را که 466 میلیون است، یکجا و نقدی به حساب ماموت واریز کنیم، دوم اینکه انصراف بدهیم و سوم اینکه صبر کنیم تا بانک توسعه وام را واریز نماید و بعد به نرخ روز مابقی را خودمان نقدی واریز کنیم تا بعدا برای تحویل کفی اقدام شود.

وی با انتقاد از این روند، از همه همکاران خود درخواست کرد تحت هیچ شرایطی فریب این شرکت ها را نخورند و تا جایی که امکان دارد کامیون و کشنده خود را نقدی از بازار تهیه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 4 0

    وقتی رانندگان ، پشتیبان و مدیر کارآمدی نداشته باشند باعث میشه هر شرکتی از این قشر زحمتکش سواستفاده کنه

  • ناشناس 1 0

    با درود فروان خدمت تمامی عوامل تین نیوز که زمینه خبر حمل ونقل رانندگان را فراهم می‌نمایند.
    شرکت ماموت با سرمایه رانندگان از 6ماه پیش حدود1000دستگاه کفی را ساخته اما موقع تحویل میخواد با نرخ روز وبه صورت نقدی در بازار عرضه کند وبدونه هیچ خسارتی به مالکان قبلی و پروندشون را باطل نمآید از دستگاه محترم قضایی خواهشمندیم به داد مظلوم رانندگان و مالکان طرح توسعه تعاون برسند

  • Alireza bashiri 1 0

    سلام بنده به عنوان یک راننده در عرصه حمل و نقل این اقدام شرکت دنیای ماموت رو یه توهین به اعتماد رانندگان در قبال این شرکت میدانم

    • راننده 1 0

      این شرکت از قدیم تا الان فقط به فکر منافع خودش بوده و اصلا واسه رانندگان و دارندگان کشنده ، تَره هم خُرد نمیکنه ! ای کاش می‌فهمیدیم پشت این شرکت ، کدوم کله گنده‌ای هست؟