| کد خبر: 242561 |

◄ چه زمانی گمرک در بندر خشک آپرین مستقر می‌ شود؟

با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ های لازم از سوی راه آهن در توافق بین راه آهن و گمرک، با دستور وزیر اقتصاد ان‌شاءالله طی اردیبهشت ماه، گمرک در بندر خشک آپرین مستقر می‌ شود.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ های لازم از سوی راه آهن در توافق بین راه آهن و گمرک، با دستور وزیر اقتصاد ان‌شاءالله طی اردیبهشت ماه، گمرک در بندر خشک آپرین مستقر می‌ شود.

به گزارش تین نیوز، سید میعاد صالحی این مطلب را روز 20 فروردین و در جریان بازدید سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی از بخش های مختلف بندر خشک آپرین بیان کرد.

بر اساس خبری که روابط عمومی راه آهن منتشر کرده بود، در این بازدید در خصوص استقرار گمرک در آپرین بحث های کارشناسی و تخصصی صورت گرفت.

 سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه آهن در آن زمان، گفت:  به همراه وزیر محترم اقتصاد و دارایی و رئیس گمرک از بخش های مختلف مرکز لجستیک آپرین بازدید کردیم. تمام مفاد توافقنامه بین شرکت راه آهن و گمرک، اجرا شده است و امیدواریم طی ماه‌ اردیبهشت، گمرک در آپرین مستقر شود.

 وی افزود: طی ماه های گذشته چندین بار از مرکز لجستیک آپرین بازدید کردیم و زیرساخت های مورد نیاز برای استقرار گمرک را فراهم کرده‌ایم. نیاز بود از روند پیشرفت پروژه طی ماه های گذشته بازدید داشته باشیم و امیدواریم با دستور وزیر محترم اقتصاد و دارایی در این بازدید و استقرار گمرک، قطب ریلی آپرین در مرکز کشور و جنوب پایتخت ایجاد شود.

مدیرعامل راه آهن گفت: راه اندازی بندر خشک اپرین و ایجاد قطب لجستیک آپرین، موجب شکوفایی و توسعه اقتصادی منطقه اسلامشهر خواهد شد هر چند در این بین ممکن است برخی موانعی بتراشند زیرا ممکن است منافع عده ای در خطر بیفتد.

وی عنوان کرد: هفته اول فروردین ماه امسال، فاز اول دپوی تعمیرات جاری لکوموتیو راه اندازی شد و سرمایه گذاری های زیادی انجام گرفته است و امیدواریم با استقرار گمرک در این مرکز، بندر خشک آپرین عملیاتی و افتتاح گردد.

مدیرعامل راه آهن ابراز امیدواری کرد: با توجه به بندهای ۲۴ و ۲۵ سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه، با افتتاح بندر خشک ریلی آپرین شاهد ثبت رکوردهای دیگری در حمل و نقل باری ریلی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.