| کد خبر: 240748 |

وزیر راه و شهرسازی:

ساخت مسکن در کشور بیش از یک سال به طول می‌انجامد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ساخت مسکن در کشور یک تا یک سال و نیم به طول می‌انجامد، گفت: این در حالی است که در نهایت زمان تمام شده برای تکمیل این طرح در استان مرکزی به پیگیری‌ها و ظرفیت‌های موجود بستگی دارد.

تین نیوز

رستم قاسمی روز پنجشنبه در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران افزود: امروز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی در حال ساخت استان مرکزی مورد بررسی قرار گیرد و همچنین برای گام بعدی نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: استان مرکزی در آماده‌سازی عوامل مربوط به ساخت واحدهای مسکن ملی از قبیل انتخاب و جانمایی زمین بسیار موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد و امروز عملیات اجرایی بخشی از این طرح ارزشمند آغاز می‌شود.  

وزیر راه و شهرسازی در خصوص الکترونیکی شدن مجوزهای کسب و کار  تصریح کرد: این مهم دستور رئیس جمهوری است و وزارتخانه‌ها باید خود را به این درگاه متصل کنند، خوشبختانه چون وزارت راه و شهرسازی زیرساخت‌های مطلوبی را از جمله سامانه املاک و اسکان، سامانه نهضت ملی مسکن و سامانه‌های حمل و نقل که امروز در وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است را  از قبل تهیه کرده، می‌تواند در حوزه اشتغال به خصوص در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها موفق عمل کند.

قاسمی یادآورشد: عملیات اجرایی هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک از امروز آغاز می‌شود.

بازدید از روند اجرایی طرح مسکونی شهید سلیمانی اراک، بازدید از چند واحد تولیدی از جمله هپکو و واگن‌پارس این شهر و شرکت در شورای مسکن استان مرکزی از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به این استان است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت داردکه بیش از ۶۵۰ هزار نفر آنان ساکن کلانشهر اراک هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.