| کد خبر: 235994 |

◄ سانحه برای یک فروند هواپیمای فوق سبک در نوشهر

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی برای بررسی سانحه هواپیمای فوق سبک در سواحل نوشهر ، تیم کارشناسی اعزام کرد.

تین نیوز

حسن رضایی‌فر، مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از بروز سانحه برای یک فروند هواپیمای فوق سبک خبر داد و گفت:  صبح دیروز ۵ فروند هواپیمای فوق سبک شخصی همراه یکدیگر از فرودگاه فوق سبک گلبهار مشهد به سمت شمال کشور بمنظور انجام پرواز تفریحی _ آموزشی به پرواز درآمده و پس از فرود کوتاه مدت در فرودگاه بیشه کلا، دوباره به مقصد فرودگاه نوشهر پرواز کردند.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: در جریان این پرواز یکی از این هواپیماها دچار نقص فنی موتور شده و مجبور به فرود اضطراری در آبهای کم عمق سواحل نوشهر شد.

رضایی‌فر ادامه داد: پس از فرود هواپیما در دریای خزر، هردو خلبان و سرنشین بطور سالم از آب نجات پیدا کردند. هم اکنون موضوع تحت بررسی کارشناسی بوده و متعاقبا گزارش آن در تارنمای سازمان منتشر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان مازندران در این رابطه گفت: یک فروند هواپیمای آموزشی و تفریحی فوق سبک دو نفره که از مشهد عازم نوشهر بود پس از فرود در بیشه کلای محمودآباد؛ دوباره قصد سفر به نوشهر را داشت که در منطقه مزگا نوشهر به دلیل اشکال در موتور هواپیما مجبور شد در آب‌های ساحلی نوشهر فرود اضطراری داشته باشد.

احمدی افزود : این هواپیما دو سرنشین داشت که حال هر دو سرنشین آن خوب است.

سقوط هواپیمای فوق سبک در غرب مازندران

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در ساعت ۱۳:۳۸ سه شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ با اعلام خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران، آمبولانس پایگاه اورژانس ملکار به محل حادثه واقع در منطقه مزگاه اعزام شد.

در این حادثه آقای ۵۲ ساله، خلبان این هواپیمای شخصی فوق سبک، که به دلیل نقص فنی سعی کرد در دریا فرود بیاید، توسط تیم اورژانس مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه آسیب جدی ندید و از انتقال به مرکز درمانی امتناع کرد.

فرود اضطراری یک فروند هواپیما فوق سبک در سواحل نوشهر

مدیر فرودگاه شهدای نوشهر  گفت: یک فروند هواپیمای فوق سبک، امروز از فرودگاه بیشه کلا بابلسر به مقصد فرودگاه نوشهر در منطقه مزگا بدلیل نقص فنی مجبور به فرود سخت و اضطراری دردریای نوشهر شد.

حسینی تصریح کرد: این هواپیما تک سرنشین بوده و خوشبختانه (خلبان) در سلامت است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    به گفته مدیر فرودگاه نوشهر فرودگاه بیشه کلای بابلسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا شهرستان محمودآباد . لطفا دقت شود