◄ شماره 50 فصلنامه ندای حمل و نقل ریلی منتشر شد
شماره 50 فصلنامه ندای حمل ونقل ریلی در شهریور ماه منتشر شد.
فصلنامه خبری، آموزشی و اطلاع رسانی "ندای حمل ونقل ریلی" شماره 50 در شهریور ماه 1400 منتشر شد.
فهرست مطالب از این قرار است:
سرمقاله : انتظارات بخش خصوصی ریلی از دولت سیزدهم
گفتگو با بابک احمدی : فقدان لیزینگ ریلی در کشور؛ از اصلی ترین عوامل رکود تولید
گفتگو با مرتضی ملا نژاد : عزیز مصر به رغم برادران غیور ز قعر چاه برآمد به اوج ماه رسید
گفتگو با محمد جواد شاهجویی : نقش کلیدی صندوق توسعه حمل و نقل در پروژه های ناتمام
دکتر سبحان نظری : موانع بهره وری در صنعت پخش
گفتگو با ناصر غفاری : خارج شدن قطارهای مسافری از سیر در اثر کمبود لکوموتیو گرم
گفتگو با محمد کریمی : کمبود لکوموتیو؛ از دلایل محدودیت سیر قطارهای مسافری در برخی مسیرها
گفتگو با فرهنگ طلوعی : افزایش بیرویه حق دسترسی و خسران و زیان جبران ناپذیر بخش خصوصی
گفتگو با امین پوربرخورداری : بررسی عوامل تاثیرگذار در سهم اندک ایران از ترانزیت
گفتگو با مهدی جمشیدیان : سهم 12درصدی حمل و نقل ریلی از جابجایی کل بار در کشور؛ عملکرد نامناسب حمل و نقل ریلی در جذب بار
گفتگو با حسین قصابیان : کارنامه وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل ریلی ؛ اولویت ها در بخش ریلی، قیچی کردن روبان افتتاح هاست
گفتگو با مجتبی لطفی : با این که نیمی از لکوموتیوهای کشور از رده خارج شده؛ شرکت راه آهن به تعهدات خود عمل نمیکند
گفتگو با جواد طاهر افشار : کاهش جذابیت سرمایه گذاری؛ ضعیف تر شدن هرساله اقتصاد شرکت های مالک لکوموتیو
گفتگو با خشایار حسینی : افزایش دو برابری حمل و نقل با راه اندازی لکوموتیوهای خارج از سیر
گفتگو با مجتبی تفقدی : چالش کمبود لوکوموتیو ؛ بحث میان حوزه سیر و حرکت و حوزه تامین ناوگان
راه آهن سراسری ایران تنها راه آهن بین المللی دنیا
مقالات :
لکوموتیو؛ از کمبود تا ضعف های تعمیر و نگهداری و برنامه ریزی
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.