| کد خبر: 234459 |

◄ پارکینگ موقت رانندگان فرودگاه امام در گرمای داغ تابستان را بببنید

رانندگان فرودگاهی باید در این مکان بدون سایبان و بدون هیچ امکاناتی ساعت ها زیر آفتاب سوزان در تابستان و سرمای زمستان منتظر بمانند تا به مسافران فرودگاه خدمت رسانی کنند.

تین نیوز

چند روز پیش یک راننده فرودگاه امام با انتشار تصویری از نحوه استراحت رانندگان این فرودگاه و عدم وجود سایبان برای خودروهای آماده به کار، گفت که رانندگان به همراه خودروهای خود باید برای انجام هر نوبت سرویس، ساعت های مدید زیر آفتاب منتظر مانده که با این کار نه تنها خودروهایشان رنگ سوز می شود بلکه رانندگان نیز در صورت خستگی مجبورند در شرایط نامناسبی استراحت کنند.

به گزارش تین نیوز، پس از آن مسئولان مرتبط در پاسخ به این انتقاد عنوان کردند که رانندگان تاکسی فرودگاه امام استراحتگاه دارند و در پارکینگ دپو استراحتگاه برای آنان تعبیه شده که فاصله کوتاهی با پارکینگ موقت که در نزدیکی سالن فرودگاه است، دارد.

بیشتر بخوانید:

رانندگان فرودگاه امام اما بار دیگر در تماس با خبرنگار ما عنوان کردند که بیشترین ساعت حضور آنها در فرودگاه مربوط به پارکینگ موقت است و نه پارکینگ دپو و پارکینگ موقت هم فاقد امکانات بوده و حتی  سایبان هم ندارد تا رانندگانی که منتظر فرارسیدن نوبت خود هستند در سرما و گرمای طاقت فرسا در فضای باز منتظر نمانند.

 این رانندگان همچنین تصویر پیوست را از محوطه دپوی موقت تاکسی ها برای تین نیوز ارسال و عنوان کرده اند در چنین شرایطی باید آماده سوار کردن مسافران از روی سکوی خروجی فرودگاه باشند.
به گفته آنان این پارکینگ موقت  با سالن مسافران ۱۰۰ متر فاصله دارد و رانندگان فرودگاهی باید در این مکان بدون سایبان و بدون هیچ امکاناتی ساعت ها زیر آفتاب سوزان در تابستان و سرمای زمستان منتظر بمانند تا به مسافران فرودگاه خدمت رسانی کنند.
پارکینک موقت تاکسی های فرودگاه امام
پارکینگ موقت تاکسی های فرودگاه امام

 

پارکینک موقت تاکسی های فرودگاهی
پارکینگ موقت تاکسی های فرودگاه امام
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.