| کد خبر: 233348 |

◄ آغاز پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی

مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی با سقف مصوب ۱۰۰ میلیون تومانی را به شعب این بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

تین نیوز

مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی با سقف مصوب ۱۰۰ میلیون تومانی را به شعب این بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن؛ آقای محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن درباره جزئیات این مصوبه گفت: شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به این صورت است که سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است. آن دسته از متقاضیانی که معرفی‌نامه‌های صادر شده آن‌ها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (اعتبار ابلاغی سال ۱۴۰۰) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید:

وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی ابلاغ شد

شایان افزود: مجموع دوران ساخت و بازپرداخت ۲۰ سال (۳ سال دوران مشارکت و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی) است. نرخ سود تسهیلات نیز طبق مصوبه شورای پول و اعتبار که در حال حاضر ۱۸ درصد است، اعمال می‌شود به این صورت که ۵ درصد سهم متقاضی و ۱۳ درصد سهم سازمان است.

وی اضافه کرد: سقف تسهیلاتی مزبور به همه متقاضیان و مناطق مشمول طرح اعم از املاک واقع در جزایر، روستا‌های مرزی، حاشیه شهر‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و سایر روستا‌ها تسری می‌یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.