| کد خبر: 231791 |

پیشرفت ۸۵ درصدی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر ظرف روزهای آتی و متعاقب تأمین برخی از مصالح اساسی همچون میلگرد تسریع خواهد شد.

وی در تشریح پیشرفت اقدامات اجرایی در بخش‌های مختلف پروژه، از اتمام عملیات بتن ریزی شمع‌های باقی مانده پل دوربرگردان جنوب به جنوب تقاطع خبر داد و گفت: اقدامات لازم به منظور اجرای عملیات قالب بندی و آرماتور بندی در این جبهه کاری ادامه دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تلاش برای تکمیل مسیر تندروی جنوب به شمال تقاطع و بتن ریزی شمع‌های باقی مانده دوربرگردان شمال به شمال را از دیگر فعالیت‌های در حال اجرا در فاز دوم تقاطع غیر همسطح سه راه باقرشهر خواند و اضافه کرد: عملیات آماده سازی بستر جهت اجرای روسازی در بخش شمالی باند تندروی شمال به جنوب در حال انجام است و این بخش از پروژه متعاقب اجرای عملیات تکمیلی عرشه‌های احداث شده، زیر آسفالت خواهد رفت.

طرح احداث تقاطع غیر همسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. آنچه اسفندماه سال ۱۳۹۷ در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.