| کد خبر: 231615 |

واکسیناسیون ۱۴ میلیون ایرانی تا پایان تیرماه

رئیس جمهور گفت: تمام افرادی که آسیب پذیر هستند، یعنی بیش از ۱۴ میلیون نفر تا پایان تیرماه واکسیناسیون می‌شوند و مرگ و میر به طور فزاینده‌ای کاهش پیدا می‌کند.

تین نیوز

رئیس جمهور گفت: تمام افرادی که آسیب پذیر هستند، یعنی بیش از ۱۴ میلیون نفر تا پایان تیرماه واکسیناسیون می‌شوند و مرگ و میر به طور فزاینده‌ای کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صداو سیما، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: بخش حمل و نقل و گردشگری در دوران کرونا در اواخر سال ۹۸ و حین ۹۹ خیلی خسارت دیدند و ما دیدیم که نمی‌شود مردم از آن فضا استفاده کنند و در عید سال ۱۴۰۰ هم که فضا یک مقدار بهتر بود، باز هم شرایط مساعد نبود.

رئیس جمهور ادامه داد: خیلی امیدوارم که عید سال آتی یعنی ۱۴۰۱ ان شاء الله اگر بتوانیم واکسیناسیون را با همین سرعت که ادامه می‌دهیم پیش ببریم، قبل از پایان سال واکسیناسیون با این برنامه ریزی که انجام داده ایم، پایان می‌یابد، اگر بتوانیم واکسیناسیون را تکمیل کنیم در آن صورت مردم با یک مقدار احتیاط و رعایت دستورالعمل‌ها می‌توانند شرایط بهتری داشته باشند، البته ما هنوز هم نمی‌توانیم بگوییم که به شرایط قبل برگشته ایم، اما با این شرایط (بعد از واکسیناسیون) آثار این همه سرمایه گذاری را ان شاء الله خواهیم دید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.