| کد خبر: 229821 |

سرقت خودروهای زانتیا در اصفهان، کشف در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳ دستگاه خودرو زانتیا که در شهر اصفهان سرقت شده بود خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳ دستگاه خودرو زانتیا که در شهر اصفهان سرقت شده بود خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو زانتیا در سطح شهر اصفهان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی متوجه انجام سرقت توسط ۳ نفر از سارقان حرفه‌ای شدند و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از اعضای باند سارقان را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده در پلیس آگاهی اصفهان سارقان اعتراف کردند پس از انجام سرقت، خودروهای مسروقه را به شهر کاشان منتقل و در مخفیگاه همدست خود نگهداری می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان، همدست سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان در یک عملیات ضربتی، متهم را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با توجه به اینکه ۳ دستگاه خودرو زانتیا مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد از مردم خواست که توصیه‌های پلیس را در خصوص انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها