| کد خبر: 228169 |

◄ فک پلاک و توقیف خودرو؛ در انتظار تانکرهای متوقف در سطح شهر پیرانشهر

یک راننده تانکر سوخت متوقف در شهرستان پیرانشهر از ارسالی پیامکی به خود خبر داد که در آن مقامات فرمانداری و نیروی انتظانی پیرانشهر متذکر شده بودند در صورت خارج نکردن تانکر سوخت خود از سطح شهر، خودرو فک پلاک و توقیف می شود.

تین نیوز

 یک راننده تانکر سوخت متوقف در شهرستان پیرانشهر از ارسالی پیامکی به خود خبر داد که در آن مقامات فرمانداری و نیروی انتظانی پیرانشهر متذکر شده بودند در صورت خارج نکردن تانکر سوخت خود از سطح شهر، خودرو فک پلاک و توقیف می شود.

به گزارش تین نیوز، اگرچه خروج تعدادی از تانکرهای سوخت متوقف شده در مرز تمرچین پیرانشهر از روز 12 اسفند آغاز شد اما هنوز تعداد زیادی تانکر سوخت در سطح این شهر متوقف هستند که تکلیف شان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: فرماندار پیرانشهر: شرکت‌ها، رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده‌اند+ فیلم

 این بلاتکلیفی حتی موجب شد رانندگان تانکرهای سوخت  روز 16 اسفند در جلوی فرمانداری پیرانشهر تجمع کنند، تانکرهایی که به گفته رانندگانشان بیش از 2 ماه است که در این شهر سرگردان هستند.

در این بین  یک راننده تانکر سوخت متوقف در شهرستان پیرانشهر از ارسالی پیامکی به خود خبر داد که در آن مقامات فرمانداری و نیروی انتظانی پیرانشهر متذکر شده بودند در صورت خارج نکردن تانکر سوخت خود از سطح شهر، خودرو فک پلاک و توقیف می شود.

متن این پیامک به شرح زیر است:

«راننده محترم 

پیرو تذکرات حضوری و تلفنی فرمانداری و نیروی انتظامی پیرانشهر، رانندگان محترمی که تانکر حامل بنزین خود را در کوچه و معابر سطح شهر پارک نموده اند،  با عنایت به نزدیک شدن به زمان مراسم چهارشنبه سوری و آخر سال و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار، به شما  اخطار می گردد حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به خروج از شهر تانکر خود اقدام فرمایید.

درغیر این صورت برابر مصوبات شورای ترافیک جریمه، فک پلاک و نسبت به ثبت در سامانه پلیس ناجا و توقیف خودروها،  اقدام و برابر قانون برخورد خواهد شد و در صورت بروز هر گونه اتفاق شخص راننده جوابگوخواهد بود.

فرمانداری و نیروی انتظامی پیرانشهر»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.