| کد خبر: 223660 |

عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی در خط

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، فرنوش نوبخت گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌ونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ با قطعی شبکه ارتباطی در خط۵ روبه‌رو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده کمی طولانی شد و قطار ساعت ۸:۳۰ اعزام شد.گفت: برای کاهش ازدحام جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در صورت بروز اختلال فنی همکاران ما تمرکز خود را برروی رفع اختلال دارند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاه های خط پنج برخورد نا مناسبی داشتندعذر خواهی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندان می توانند از طریق سامانه‌های ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و سامانه تلفن گویا ۸۸۷۴۰۱۶۳-۶، طریق ایمیل info.metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی ۶۶۷۱۲۲۱۶ انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.