عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی در خط
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهی کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، فرنوش نوبخت گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حملونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ با قطعی شبکه ارتباطی در خط۵ روبهرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده کمی طولانی شد و قطار ساعت ۸:۳۰ اعزام شد.گفت: برای کاهش ازدحام جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در صورت بروز اختلال فنی همکاران ما تمرکز خود را برروی رفع اختلال دارند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاه های خط پنج برخورد نا مناسبی داشتندعذر خواهی می کنم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندان می توانند از طریق سامانههای ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و سامانه تلفن گویا ۸۸۷۴۰۱۶۳-۶، طریق ایمیل info.metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی ۶۶۷۱۲۲۱۶ انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.