| کد خبر: 220633 |

◄ تمامی مأموریت‌های سازمان بنادر بدون وقفه در جریان است

سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تمامی مأموریت‌های این سازمان در بنادر بدون وقفه در جریان است.

تین نیوز

سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تمامی مأموریت‌های این سازمان در بنادر بدون وقفه در جریان است.

به گزارش تین نیوز، از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی‌، در این ‌بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده این ملت که سالهاست با اعمال تحریم های یک‌جانبه نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برای توقف صادرات و واردات کالا دست یابند، چندی است در تلاش برای انجام حملات سایبری و القای موفقیت آمیز بودن این حرکات کور، از طریق عملیات روانی رسانه ای هستند. 

در بیانیه سازمان بنادر و دریانوردی کشور تصریح شده: اما به حول و قوه الهی و با تلاش پرسنل سختکوش سازمان، اقدامات بازدارنده و مناسبی در قبال سنگ اندازی بیگانگان انجام شده و کلیه مأموریت های سازمان بدون وقفه در جریان است.

این بیانیه می افزاید: همچنین اقدامات فنی خوبی توسط کادر مجرب فناوری اطلاعات این سازمان برای تقویت پایداری خدمات برخط در حال اجراست تا روند تخلیه و بارگیری و ورود و خروج کالا از کشور، حتی لحظه ای دچار خلل نشود.

مرکز ماهر(مدیریت مرکز امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه‌ای) روز گذشته(۲۳ مهر) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علی‌رغم شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، شواهدی از حمله گسترده به دستگاه‌های متعدد دولتی تا این لحظه مشاهده نشده و حمله صرفا به دو سازمان دولتی بوده است.

روز گذشته اخباری در خصوص حمله سایبری به یک سازمان دولتی مهم در فضای مجازی مطرح شدو امروز (چهارشنبه) نیز مرکز ماهر در اطلاعیه‌ای از حمله مهم سایبری به دو سازمان دولتی خبر داد و اعلام کرد این حملات در حال پیگیری و رفع است.

مرکز ماهر پیرو برخی اخبار و شایعات منتشر شده درباره حملات سایبری در فضای مجازی اعلام کرد: رخداد حمله مهم سایبری صرفا مربوط به دو سازمان دولتی بوده که مراجع مسئول در حال رسیدگی به موضوع هستند.
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز دراین خصوص گفت که حمله سایبری صورت گرفته به دو سازمان در ابعاد حمله وسیع بود، اما باید بگویم شبیه و نمونه بزرگ‌تر از این حملات را در کشور داشتیم که توانسته‌ایم با آن‌ها مقابله کنیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.