| کد خبر: 219076 |

رانندگی با سرعت بالا در بزرگراه شهید بابایی خطرناک است

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران از عدم نصب تابلوهای هشداری برای کاهش سرعت در خروجی و ورودی به بزرگراه و پایان بزرگراه شهید بابایی خبر داد و تاکید کرد: سرعت بالا در این بزرگراه خطرناک است.

تین نیوز

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران از عدم نصب تابلوهای هشداری برای کاهش سرعت در خروجی و ورودی به بزرگراه و پایان بزرگراه شهید بابایی خبر داد و تاکید کرد: سرعت بالا در این بزرگراه خطرناک است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ اسماعیل احسان پور گفت : رانندگانی که آشنایی کافی با بزرگراه "شهید بابایی" ندارند و در این مسیر حرکت می کنند به علت نبود تابلوها در این محدوده دچار مشکل می شوند و حتی اتمام و پایان بزرگراه را نمی دانند.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران افزود: رانندگانی که به پایان این بزرگراه می رسند از آن اطلاعی ندارند و ناگاه خود را در مسیری می بینند که می بایست در آن دور بزنند و این خود بسیار خطرناک است و باعث بروز حوادثی تلخ مانند تصادف فوتی چند وقت پیش و یا همین تصادف جرحی بین ۲۰۶ و کامیون دو روز قبل در این محدوده می شود.

وی افزود: از جمله طرح ها و پیشنهادهایی که از طریق اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب به مسئولان شهری ارائه شده این بود که در مسیر رانندگی خودروها حتما می بایست قبل از اتمام بزرگراه در فاصله های ۸۰۰ ، ۵۰۰ و ۲۰۰ متری از تابلوها احتیاط و اتمام بزرگراه استفاده شود تا سرعت ها کاسته شود و رانندگان متوجه پایان بزرگراه شوند.

احسان پور ادامه داد: می بایست در این مسیر و با توجه به تابلوهای پایان بزرگراه حتما از تابلوهای هشداری کاهش سرعت به ترتیب ۶۰، ۵۰ و ۳۰ کیلومتر استفاده کرد تا سرعت رانندگان با توجه به میزان سرعت اعلامی در هر لحظه کاسته شود و قبل از پیچ، راننده بتواند خودروی خود را کنترل کند و از بروز حوادث خودداری شود.

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران افزود: در این محدوده به ویژه در محدوده های غرب به شرق این بزرگراه ورودی به یاسینی شمال نیز دارای اشکال است و ( دور dever ) شیب عرضی آن محدوده نیز می بایست اصلاح شود .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی از ارائه این راهکارها و طرح ها از چندی پیش خبر داد و گفت : با اصلاح و نصب این تابلوها دیگر شاهد بروز حوادث به علت نا آگاهی رانندگان در این محدوده نخواهیم بود .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.