| کد خبر: 171939 |

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار خبر داد:

◄ باز شدن گره کور چندساله دسترسی به بزرگراه شهید بابایی در شمال شرق تهران

گره کور چندساله دسترسی به بزرگراه شهید بابایی در شمال شرق تهران رفع شد.

تین نیوز

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار، از پایان عملیات پروژه خیابان احسان تا بلوار شهید عباسپور خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این خیابان، عملیات ادامه احداث این مسیر به بزرگراه شهید بابایی آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، مکاییل علیپور بابیان این خبر افزود: با توجه به این‌که خیابان احسان از خیابان دماوند شروع‌شده و محلات آن دارای گره‌های ترافیکی فراوان است، عملیات احداث خیابان احسان به طول 450‌متر مربع تا خیابان شهید عباسپور به پایان رسید و پروژه اتصال خیابان احسان به بزرگراه شهید بابایی در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان ضرورت اتصال خیابان احسان به بزرگراه شهید بابایی گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی محلات تهران‌پارس، گلشن و حکیمیه اتصال خیابان احسان به بزرگراه شهید بابایی به طول تقریبی 800 متر درحال رفع معارض است.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار، با اشاره به پایان عملیات عمرانی پروژه ادامه خیابان احسان تا بلوار شهیدعباسپور گفت: عملیات عمرانی این محدوده با پخش 1700 تن آسفالت به اتمام رسیده و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علیپور خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه کاهش زمان سفر، کاهش حجم ترافیک محله حکیمیه در محدوده خیابان احسان و دسترسی آسان دانشجویان و اساتید دانشگاه عباسپور و آزاد تهران شمال که در حال حاضر به میزان 1100 دستگاه خودرو تردد در این محدوده اجرایی می‌شود.

به گفته معاون فنی و عمران شهرداری منطقه چهار؛ طول پروژه ادامه خیابان احسان حدفاصل بزرگراه شهید زین الدین 1250 متر بوده و در حال حاضر 450 متر آن آماده بهره‌برداری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.