| کد خبر: 218947 |

شهردار اصفهان مطرح کرد:

سفیر جدید ایران در باکو زمینه ساز همکاری‌ اصفهان با منطقه قفقاز جنوبی

اصفهان| شهردار اصفهان گفت: تجربه همکاری های گذشته سفیر جدید جمهوری اسلامی در باکو در مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، این انگیزه و اشتیاق را برای شهرداری اصفهان ایجاد کرده تا موضوع گسترش همکاری‌ها با منطقه قفقاز جنوبی و مشخصاً جمهوری آذربایجان را به طور ویژه مدنظر قرار دهد.

تین نیوز

اصفهان|  شهردار اصفهان گفت: تجربه همکاری های گذشته سفیر جدید جمهوری اسلامی در باکو در مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، این انگیزه و اشتیاق را برای شهرداری اصفهان ایجاد کرده تا موضوع گسترش همکاری‌ها با منطقه قفقاز جنوبی و مشخصاً جمهوری آذربایجان را به طور ویژه مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی با ارسال نامه ای، انتصاب و آغاز به کار رسمی دکتر سید عباس موسوی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو را تبریک گفت.

وی در نامه خود خطاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو آورده است: امیدوارم در این عرصه نیز همانند مسئولیت‌های پیشین درخشان و موفق ظاهر شوید.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تجربه ثمربخش همکاری های گذشته با بخش‌های تابعه جنابعالی در مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه و دیدار اخیر در اصفهان، این انگیزه و اشتیاق را برای شهرداری اصفهان ایجاد کرده تا ضمن استمرار ارتباط با سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو موضوع گسترش همکاری‌ها با منطقه قفقاز جنوبی و مشخصاً جمهوری آذربایجان را به طور ویژه مدنظر قرار دهد.

وی در این نامه اشاره کرد: اصفهان در سال 2000 میلادی با شهر ایروان قرارداد خواهرخواندگی امضاء کرد و علاقمند است، چنین مناسباتی را با باکو نیز شکل دهد تا ضمن تقویت همکاری‌های استان اصفهان با جمهوری آذربایجان، زمینه ابتکارات چندجانبه دیپلماسی عمومی و دیپلماسی شهری در آینده فراهم آید و امکانی به ظرفیت‌های دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران برای ایفای نقش در موضوعات منطقه‌ای افزوده شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.